שתף קטע נבחר

נהריה: הוצת רכבו של מועמד לראשות העיר

אלמוני השליך בקבוק תבערה על רכבו של עו"ד אורן סודאי שהפסיד בבחירות באוקטובר. החשוד נמלט מהמקום ברכב. "מנסים להשתיק אותי", טען סודאי

אלמוני הצית הערב (יום ג') את רכבו של עו"ד אורן סודאי, שהתמודד בבחירות לראשות העיר נהריה בחודש אוקטובר האחרון. מהחקירה עולה כי החשוד הגיע ברכב, השליך לעברו בקבוק תבערה ונמלט. צוות כיבוי אש כיבה את מכונית המרצדס הבוערת של סודאי. משטרת נהריה פתחה בחקירה.

 

עוד כתבות בערוץ החדשות:

"ראיתי את הרב אלון מנשק נער במכונית"

רכבת דרסה למוות 14 גמלים בדרך לב"ש

אפקט הסערה בשקיעה: ירושלים של זהב

מי הצית?  (צילום: יהב אטיאס) (צילום: יהב אטיאס)
מי הצית? (צילום: יהב אטיאס)

המכונית אחרי (צילום: יהב אטיאס) (צילום: יהב אטיאס)
המכונית אחרי(צילום: יהב אטיאס)
 

בשעה 20:00 הסתכלה גיסתו של סודאי מחוץ לחלון המטבח בבית אמו וראתה את הרכב עולה באש. סודאי עצמו סבור כי מי שהצית לו את המכונית חושש שהוא יחשוף מעשי שחיתות הנוגעים לעירייה.

 

"מנסים להשתיק אותי", טוען סודאי. "התמודדתי פה לראשות העיר וכנראה שעדיין פוחדים ממני", הוא הוסיף. לדבריו, "אני מתעסק בתיקי נזיקין ולא בתיקים פליליים אז אני לא חושב שזה קרה בגלל עבודתי כעורך דין".

 

סודאי סיפר כי הרכב החל לבעור ואי אפשר היה להתקרב אליו משום שנשמעו פיצוצים ממנו. המועמד לראשות העיר, שהפסיד בבחירות לראש העיר ז'קי סבג בפער של 12%, ציין כי הוא לא יודע אם החשוד במעשה ידע אם יש מישהו ברכב. "אני לא חושב שהוא היה יכול לראות מי יושב בפנים כי השמשות מכוסות אדים בגלל הקור", אמר סודאי. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יהב אטיאס
זירת האירוע, הערב
צילום: יהב אטיאס
צילום: דורון גולן
עו"ד אורן סודאי
צילום: דורון גולן
מומלצים