שתף קטע נבחר

נחש פיתון חנק למוות מאבטח במלון יוקרה

מאבטח באינדונזיה הציע ללכוד נחש באורך 4.5 מטרים שחצה כביש, תפס אותו והניח אותו על כתפיו. אבל אז הנחש כרך את עצמו סביב גופו והרג אותו

זה קורה גם במקומות המפוארים ביותר: נחש פיתון בורמזי באורך 4.5 מטרים חנק בסוף השבוע למוות מאבטח ליד מלון יוקרה באי באלי באינדונזיה.

 

עוד חדשות בעולם :

העירו את המתים. המקדש היפני, הזעם הסיני

קרבות סמים במכסיקו: גופות בלי ראש בכיכר

"אל-קאעידה לא היה מעורב בפיגוע בבנגזי"

התנקשות בשידור חי: הלם באולפן הלבנוני

 

חנק למוות את המאבטח ונמלט מהמקום. נחש פיתון בורמזי מהסוג שתקף (צילום: AFP) (צילום: AFP)
חנק למוות את המאבטח ונמלט מהמקום. נחש פיתון בורמזי מהסוג שתקף(צילום: AFP)

אגונג באווה, עוזר קצין הביטחון במלון "באלי הייאט", סיפר שהנחש חצה את הכביש הסמוך למלון ביום שישי בשעה שלוש לפנות בוקר. לדבריו, הקורבן, אמבאר אריאנטו מוליו בן ה-59 שאבטח מסעדה באזור, הציע לסייע בלכידת הנחש שבעבר נראה כמה פעמים בחזית המלון.

 

מוליו הצליח לתפוס את הנחש ולאחוז בראשו ובזנבו והניח אותו על כתפיו, אבל אז כרך הנחש את עצמו סביב גופו של המאבטח וחנק אותו למוות. אנשים שצפו במקרה המחריד לא יכלו לעזור והזעיקו את המשטרה שהגיעה למקום מאוחר מדי. הנחש נמלט מהמקום והמשטרה עדיין מחפשת אחריו. "זה קרה כל כך מהר", אמר באווה. "אנחנו מאוד עצובים משום שלא יכולנו לעשות דבר".

 

דוברת בית המלון "באלי הייאט", ג'יימי זימרמן רוטפלד, אמרה לרשת CNN: "צוות ההנהלה ועובדי המלון מביעים את תנחומיהם הכנים למשפחת הקורבן של התקפת נחש הפיתון". היא הוסיפה שבית המלון נמצא תחת עבודות שיפוץ וסגור עד 2015.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
נחש פיתון בורמזי מהסוג שהרג את המאבטח
צילום: AFP
מומלצים