שתף קטע נבחר

רקטה ששוגרה מעזה התפוצצה בנגב המערבי

רקטה התפוצצה בשטח פתוח בין המועצות האזוריות שדות נגב ושער הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. חבלנים פתחו בסריקות לאיתור הרקטה

רקטה נוספת לעבר יישובי הדרום: רקטה התפוצצה הערב (יום ב') ככל הנראה בין שני יישובים בשטח פתוח באזור המועצות האזוריות שדות נגב ושער הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. 

 

אזעקת צבע אדום לא הופעלה, אך לתושבים המחזיקים במכשירי זימוניות (ביפר) נשלחה הודעה על צבע אדום באזור. חבלנים פתחו בסריקות לאיתור המיקום המדויק של נפילת הרקטה ויפנו אותה מהשטח.

 

עוד בחדשות:

יעלון: עדיף חרם אירופי על רקטות בנתב"ג

צפו: עובד בנתב"ג גונב ממזוודות נוסעים  

בפרלמנט הגרמני - יצירות שנבזזו מיהודים

 

ביום חמישי התפוצצה בשטח פתוח רקטה בשטח המועצה האזורית חוף אשקלון. גם במקרה זה לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. לילה קודם לכן, התפוצצה רקטת קסאם נוספת בשטח המועצה ולא גרמה לנפגעים. לנוכח החשש מהסלמה במצב הביטחוני בדרום הוצבו סוללות של כיפת ברזל בכמה מוקדים בדרום - באשדוד, בבאר שבע ובשדרות.

 

אתמול שבה האש גם לגזרת הצפון כשחמש קטיושות נורו מלבנון ואחת מהן התפוצצה באזור קריית שמונה. בתגובה ירה צה"ל כ-30 פגזים לעבר מקורות הירי בלבנון.

 

לאחר ירי הרקטות בשבוע שעבר הבהיר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כי ישראל לא תהסס לפגוע באלה שמאיימים לפגוע בקיום המדינה. "הפעולות העלומות שעשה חיל האוויר בשנים האחרונות הן עדות לכך שלא נהסס לפגוע במאיימים עלינו", אמר נתניהו בטקס סיום קורס טיס בבסיס חצרים ביום חמישי האחרון.

 

הוא הוסיף כי "אנחנו פועלים בעוצמה נגד כל התקפה נגדנו, ואנחנו גם מסכלים מראש. ישראל רואה בחמאס אחראי. נכה באלה שיורים, ונכה באלה שנותנים להם חסות. לא תהיה חסינות לאף אחד".

 

גם שר הביטחון משה יעלון נאם בטקס והתייחס להסלמה האחרונה. "לא נשלים גם עם טפטופי הטרור מרצועת עזה", אמר יעלון. "חמאס הוא האחראי לכל פרובוקציה. אני ממליץ לחמאס לא לבחון את סבלנותנו, ולהפעיל את מרותו בשטח, שכן אם לא יהיה שקט בישראל, לא יהיה שקט ברצועת עזה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: משטרת מרחב לכיש
רקטה בחוף אשקלון בשבוע שעבר
צילום: משטרת מרחב לכיש
מומלצים