שתף קטע נבחר

אבוקסיס לשחקנים: "נשחק בכלים שיש לנו"

מאמן בני יהודה מוכן למפגש החוץ בדוחא מול סכנין (ש', 18:00): "כולם יודעים מה חשיבות המשחק". רפי דהן ועומר ורד יחזרו ל-11

עם שישה הפסדים רצופים מאז התיקו 2:2 מול הפועל ת"א, בני יהודה תנסה לעצור את המאזן הבלתי נתפס במשחק מחר (ש', 18.00) מול בני סכנין, ואפילו נקודה תתקבל בברכה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

בני יהודה שוב תחסר שחקנים, כשהפעם עוז ראלי לא יתלבש בגלל 5 צהובים. רפי דהן ועומר ורד שלא שיחקו מול מכבי ת"א צפויים לחזור. יוסי אבוקסיס, במשחקו השני, צפוי לפתוח שוב עם 3 בלמים כשהפעם נרתם למשימה איציק עזוז שיועדף על פניו של בן והבה במרכז ההגנה.

 

החלוץ ג'יימס קין, שמתאמן כבר כמה ימים, יוכל לשחק מול הפועל באר שבע במחזור הבא. ליאם ווקר, שחקן נבחרת גיברלטר, עבר אתמול בדיקות רפואיות ופתח באימוניו בתקוה שירשים ויוחתם. החלוץ ההונגרי אדם הרפקה הגיע אתמול לאימון ונפרד מהשחקנים.

 

אבוקסיס קיים שיחה קצרה עם השחקנים ואמר להם: "לא רוצה לדבר יותר מדי. כולם יודעים מה חשיבות המשחק. נשחק בכלים שיש לנו ונבוא להוציא תוצאה טובה". ארגון האוהדים אריות יהודה, ביחד עם האוהד שלומי טוב, ארגנו לאוהדים הסעה בחינם למשחק מחר בסכנין.

 

הרכב משוער: דלה איינוגבה; עומר ורד, גל כהן, אביב חדד, איציק עזוז; אמיליאנו פוסקו, רפי דהן, לירוי צעירי, אמיר עגייב; נס זמיר, גיל יצחק.

 

דגל פלסטין ביציעי סכנין (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
דגל פלסטין ביציעי סכנין(צילום: אורן אהרוני)

 

"בני יהודה חיה פצועה"

בבני סכנין דרוכים לקראת המשחק, ולא רק מהבחינה המקצועית. בקבוצה מקווים כי האוהדים לא יעברו עבירות משמעת ולא יניפו את דגלי פלסטין ביציעים. היו"ר, מוחמד אבו יונס: "יש לנו קהל מצוין ואנחנו אוהבים אותו מאוד, אבל האוהדים חייבים להפסיק את זריקת החזיזים, שימוש בלייזר ואת תופעת הנפת דגלי פלסטין. זה מיותר וסתם גורם לבלגן".

 

לסגל של מרקו בלבול ישוב עלי עותמאן, לאחר שריצה עונש הרחקה, על חשבונו של מוחמד זובידאת. מי שלא יהיה בסגל הוא הקפטן חאלד חלאיילה (צהובים). את מקומו יתפוס רביד גזל. את חוד ההתקפה של סכנין ימשיכו לאייש מוחמד כליבאת, מוחמד גאדיר ופיראס מוגרבי.

 

לקראת המשחק אמר הבוקר אחד השחקנים ל-yent ספורט: "בני יהודה חיה פצועה ותעשה הכל לקחת את הנקודות עם מאמן החדש שלה. אנחנו לוקחים הכל בחשבון ונערכים כמו לכל משחק בשיא הרצינות. אנחנו בתקופה טובה ואסור לנו למעוד בדרך למטרה".

 

הרכב משוער: מחמוד קנדיל; עלי עותמאן, אברהם פאס, עלאא אבו סלאח, דדי בן דיין; רביד גזל, חמד גנאים, אחמד קאסום; פיראס מוגרבי, מוחמד גאדיר, מוחמד כליבאת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
יוסי אבוקסיס
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים