שתף קטע נבחר

בדש צפוי להיות כשיר למשחק מול מכבי ת"א

חלוץ עירוני קריית שמונה אמור להחלים בזמן למפגש עם המוליכה, מתן אוחיון יקבל מנוחה. במועדון מנסים להתמודד עם מכת הפציעות: "קשה לשרוד ככה, קבוצות אחרות היו מתפרקות לגמרי". ברק בכר רוצה לצרף קשר זר במקום טאסבסקי

אחרי שלושה ניצחונות רצופים, מ.ס. אשדוד עצרה את עירוני קריית שמונה (1:2) וגם מכת הפציעות, ממנה סובלת הקבוצה הצפונית. ברק בכר הגיע לעיר הנמל ללא משה אבוטבול ומתן אוחיון, שנפצעו מול רמה"ש, וכשברק בדש לא כשיר לחלוטין, מה שגרם לבסוף להיעדרות שלו.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

הסגל הקצר גרם לבכר לבצע חילוף אחד בלבד (נאור עבודי החליף את דויד מנגה) ושחקן בק"ש התייחס למצב: "אנחנו מציגים יכולת טובה, אבל יש לנו בעיה קשה של פציעות חוזרות ונשנות. זה חוסר מזל משווע. עם מכת פציעות כמו שלנו, קשה לשרוד וקבוצות אחרות היו מתפרקות לגמרי".

 

בתוך כך, בדש צפוי להיות כשיר למשחק מול המוליכה מכבי ת"א בשבוע הבא. מתן אוחיון אמור לקבל מנוחה שבוע נוסף כדי לא לסכנו. במהלך חלון ההעברות, יצטרף רועי קהת וחוץ ממנו, בכר רוצה להחתים קשר זר שיתפוס את מקומו של דארקו טאסבסקי אחרי שהאחרון עזב לגלאס בנגקוק התאילנדית. עדיין אין שחקן ספציפי על הכוונת של ק"ש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ברק בדש
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים