שתף קטע נבחר

קרלה ברוני מבטלת: "בקושי נמכרו כרטיסים"

הגברת הראשונה של צרפת לשעבר, שמנסה לשקם בימים אלה את הקריירה המוזיקלית שלה, נאלצה לבטל סיבוב הופעות בצפון אמריקה בעקבות מכירת כרטיסים דלה במיוחד

15 דקות התהילה נגמרו? הזמרת והדוגמנית לשעבר קרלה ברוני נאלצה לבטל את סיבוב ההופעות המתוכנן שלה בצפון אמריקה בעקבות מכירת כרטיסים דלה במיוחד - כך מדווח היום (ג') ה"דיילי מייל" הבריטי.

 

מאז שירד מהשלטון בעלה, הנשיא לשעבר ניקולא סרקוזי לפני כשנה וחצי, ביקשה הגברת הראשונה בדימוס בת ה-46, להפיח חיים חדשים בקריירה המוזיקלית שלה - אולם נראה שלפחות מחוץ לאירופה, התוכניות הללו לא ייצאו לפועל בעתיד הקרוב.

 

קרלה ברוני והגיטרה. איפה המעריצים? (צילום: Gettyimages) (צילום: Gettyimages)
קרלה ברוני והגיטרה. איפה המעריצים?(צילום: Gettyimages)

מפיקי המופעים שנקבעו לה בקנדה באפריל הקרוב אישרו כי אלו לא יתקיימו בסופו של דבר, זאת למרות שכמה מהם אמורים היו להיערך במקומות כמו קוויבק ומונטריאול, שבהם ציבור גדול

של דוברי צרפתית. אחד מהם הודה כי "נמכרו רק כרטיסים בודדים", זאת למרות הפרסום הרב בימים אלה למופעיה של ברוני, ילידת איטליה.

 

בינתיים, ברוני משקיעה עדיין מאמצים בשיקום הקריירה בצרפת, שם היא ממשיכה להופיע. אולם גם שם מציינים כי "נותרו עוד כרטיסים רבים" להופעתה הקרובה, במוצאי שבת (שלדברי המארגנים תתקיים כמתוכנן).

 

שיא הקריירה המוזיקלית של ברוני נרשם לפני כעשור, כשיצא אלבומה הראשון "Quelqu'un m'a dit" ומכר כשני מיליון עותקים (רובם בצרפת). שני האלבומים שהוציאה לאחר מכן, לא זכו להצלחה דומה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Gettyimages
קרלה ברוני. מכירה דלה
צילום: Gettyimages
לאתר ההטבות
מומלצים