שתף קטע נבחר

עיבוד מחשב

"כשחייל נופל, האחרים צריכים להתאחד"

מאמן מכבי ת"א, דייויד בלאט, התייחס במסיבת העיתונאים לקראת קובאן (ה', 21:05, שידור ישיר ב-ynet ספורט) לפציעתו של סופו: "הוא יחסר לנו, אין ספק". על היכולת של קבוצתו: "מתחילים לראות את התוצאות של העבודה וההקרבה". שון ג'יימס יחזור לסגל: "מקווה להרגיש טוב"

בצל החדשות על פציעתו של הסנטר סופוקליס שחורציאניטיס ,הסובל מנקע מורכב בקרסול, וייעדר בין עשרה ימים לשלושה שבועות, ערכה הערב (ד') מכבי תל אביב את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק השני בשלב הטופ 16 של היורוליג מול קובאן (ה', 21:05).

 

 

מאמן הקבוצה, דייויד בלאט התייחס להיעדרותו של סופו: "אין ספק שהוא מרכיב חשוב בקבוצה שלנו, אבל כשחייל אחד נופל, האחרים צריכים להתאחד. כשסופו ישנו יש הכנה מיוחדת והערכות מיוחדת, יש טקטיקות מסוימות שהקבוצה מנגד צריכה להכין ולהשתמש בהן. גם בכמה מהלכים פשוטים סופו נותן טון במשחק. הוא יחסר לנו, אין ספק. כשאתה משחק בין 65-70 משחקים בשנה דברים קורים. יש שחיקה, פציעות ויש הזדמנויות לשחקנים שונים לבוא לידי ביטוי ולתרום. פציעה אף פעם לא מגיעה בזמן, אבל זה המציאות של העונה".

 

 

גיא פניני מצחיק את החברים  (צילום: עוז מועלם ) (צילום: עוז מועלם )
גיא פניני מצחיק את החברים (צילום: עוז מועלם )

 

על המשחק עצמו אמר המאמן: "קובאן עשתה תוצאות מצוינות בבית המוקדם, אנחנו מכירים אותה היטב והיא מכירה אותנו. אני מבקש מקהל שלנו לתמוך ולדחוף אותנו כמו שהוא יודע".

 

על היכולת של קבוצתו הוסיף המאמן: "נכון שהיו חריקות פה ושם אבל אמרתי בתחילת הדרך שאת הקבוצה שלנו שבנויה מהרבה מרכיבים חדשים לא נראה עד ינואר. והנה הגענו לינואר במצ בטוב ואני מרגיש שאנחנו מתחילים לראות את התוצאות של העבודה הטובה וההקרבה של השחקנים אחד לשני".

 

אלכס טיוס. ימשיך לקבל קרדיט (צילום: עוז מועלם ) (צילום: עוז מועלם )
אלכס טיוס. ימשיך לקבל קרדיט(צילום: עוז מועלם )

 

מי שיחזור לסגל הוא שון ג'יימס אך עדיין לא ברור האם הוא בכושר משחק ומי שצפוי לקבל את הקרדיט הוא אלכס טיוס. ג'יימס עצמו אמר: "אני מרגיש טוב, מתאמן כבר שבוע ושמח סוף סוף לחזור לשחק. אין כושר טוב כמו כושר משחק, מחר נחזור לעניינים. אנחנו מכירים את קובאן והם מכירים אותנו כך שאין הפתעות וצריך לעשות את הדברים הבסיסיים, לשחק חזק, אנחנו צריכים לבוא עם אנרגיה נכונה.  אדרנלין זה הסם הכי חזק אז אני מקווה שברגע שאעלה על המגרש, האווירה והאוהדים יתנו לי את האנרגיה הנוספת כדי להמשיך, אני מקווה להרגיש טוב".

 

מכבי תמשיך גם מחר במסורת היכל התהילה במסגרתה יוענקו טבעות יהלום ומגן יוקרתי לשני שחקנים מצטיינים מהעבר וגופיותיהם יועלו לתקרת ההיכל. הפעם יזכו לכבוד ווילי סימס ומוטי דניאל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
דייויד בלאט
צילום: עוז מועלם
מומלצים