שתף קטע נבחר

איך להיפטר ממחזר עקשן ב-7 ימים

רוצה לסיים את היחסים עם הבחור שאת יוצאת איתו, אבל הוא פשוט מסרב להבין את הרמז? הנה שבע דרכים שיוכלו לעזור לך להיפטר ממחזר עקשן, אחת לכל יום בשבוע

הסרט "איך להיפטר מבחור בעשרה ימים" כבר הפך ממזמן לסרט קאלט בקטגוריית סרטי הבנות: קייט הדסון מנסה להפעיל שלל תעלולים המוגדרים כ"טעויות נשיות קלאסיות" על מנת לגרום למחזר שלה, מת'יו מקונוהיי, להיפרד ממנה - החל בלהשאיר לו 114 הודעות במשיבון וכלה בהתפרצות לערב פוקר עם החבר'ה.

 

עוד בנושא:

הברירה הזיווגית: אנחנו בוחרות, אתם מחזרים

באה לפה הרבה? תסריטי שיחה למחזר המתחיל

 

ואולם, מה קורה כאשר את באמת רוצה לסיים את היחסים עם הבחור שאת יוצאת איתו, אבל הוא פשוט מסרב להבין את הרמז? הנה שבע דרכים שיוכלו לעזור לכן להיפטר ממחזר עקשן, אחת לכל יום בשבוע.

 

 

יום א': סורי מאמי, אני בתקופת מבחנים

כשאת סטודנטית, קל מאוד להתחמק מתוכניות באמצעות מילת קסם אחת: "מבחן". היופי בתירוץ של "תקופת הבחינות" הוא בכך שהוא תקף במשך כל ימות השנה: בעיצומו של החורף, תחת החום הכבד של הקיץ, אפילו בין הסתיו לאביב תמיד מסתתר לו איזה מועד ב'. אם סיימת את התואר, עדיין יש לך מספיק סיבות להיות "עסוקה מדי לצאת לדייטים כרגע": לחץ בעבודה, חופשה בחו"ל, מחלת הנשיקה... רק תבחרי!

 

יום ב': מכת המחץ

אם השיטה המעודנת יותר שכתובה למעלה לא עובדת, פשוט היי כנה. אמנם זה מציב אותך במצב מעט לא נעים, אבל אין ספק שמדובר בטקטיקה האפקטיבית (וגם ההוגנת) ביותר. פשוט תגידי לו בריש גלי: "אני לא מעוניינת". אם לבחור יש טיפת כבוד עצמי, הוא ייסוג. אם גם את המסר הזה הוא לא מפנים, עברי לסעיפים הבאים.

 

יום ג': דממת אלחוט

במידה וכל הדרכים האחרות נכשלות, הגיע הזמן להוריד את הכפפות ולהפסיק להיות נחמדה, או ליתר דיוק, פשוט להפסיק. להפסיק לענות לשיחות, הודעות, תגובות בפייסבוק או כל אמצעי אחר שהמחזר היצירתי והמנג'ס משתמש בשביל ליצור איתך קשר. כיום ברוב הסמארטפונים יש גם אופציות ספציפיות לחסימת מספרים, כך שאם את עדיין מופצצת בהודעות וואטסאפ, פשוט תלחצי על "block" ותני לשקט לחזור אל חייך.

 

יום ד': הפוך על הפוך

למי שתמיד חלמה להיות שחקנית תאטרון, זוהי דרך משעשעת להתנקם במחזר העקשן שלך. פשוט תני לו טעימה מהדייסה שבישל לעצמו: שלחי לו ללא הרף הודעות סמס אובססיביות, התקשרי אליו שבע פעמים ביום בשביל לספור איתו ביחד כמה קלוריות אכלת היום, תיפגשי עם אמא שלו מאחורי הגב שלו, דברי איתו על כוונותיו לעתיד וכמה ילדים הוא רוצה שיהיו לכם – בקיצור, התנהגי כאילו הרגע השתחררת מאברבנאל. הסיכון בטקטיקה הזאת הוא שתמיד ישנו הסיכוי שגם הוא לא מזמן השתחרר ממוסד סגור כזה או אחר ואז יכול להיות שכל העניין יסתיים מתחת לחופה... ראי הוזהרת!

 

יום ה': דאבל דייט

האסטרטגיה הזו היא ברוח "אם אתה לא יכול להילחם בהם, הצטרף אליהם". פשוט תדאגי שבכל פעם שאתם יוצאים לדייט, מישהו יצטרף אליכם. תצאו לדאבל דייט עם זוג חברים שלך, צרפי אותו לערבי הבירה עם החברים במקום הדייט האינטימי שהוא תכנן עבורכם, או ש"במקרה" תיתקלי בידיד טוב שלא ראית הרבה זמן והזמיני אותו להצטרף לחגיגה.

 

בשלב כזה או אחר (ובעיקר לאחר שכמעט ולא תחליפי איתו מילה כל הערב) הוא יבין שהוא מיותר ויעזוב. אפשרות נוספת היא שעם הזמן המתח המיני שמעולם לא שרר ביניכם יגווע גם בעיניו והוא פשוט יהפוך להיות סתם עוד אחד מידידייך הרבים – לא תאמיני כמה חברויות נפלאות התחילו בדיוק ככה (או שלא).

 

 

יום ו': האקס המיתולוגי

שיטה יעילה במיוחד שלא משאירה לבחור התמים מרחב תמרון: את עדיין מאוהבת באקס שלך, אתם שומרים על קשר ואתם מתכננים לחזור זה אל זרועותיו של זו באיחוד מרגש (גם אם בפועל הוא כבר נשוי פלוס שניים).

 

מחזר עקשן בדרך כלל פועל על סמך ההנחה שאת פנויה רגשית ומקומו לכבוש אותך, אבל אם את כבר תפוסה – ידיו כבולות. זוהי גם דרך ששמה פחות דגש עליו ועל מה לא בסדר בו, ובעצם מציגה את המצב כבלתי נמנע. אז סיונרה בייבי!

 

יום ש': חגורת צניעות

במקרה וכל הדרכים האחרות נכשלות, פשוט תגידי לו שאת שומרת את עצמך לנישואים. אה, ושהנומרלוגית שלך אמרה לך שאת לא יכולה להתחתן לפני 2017. למרות שאני די בטוחה שלא תזדקקי למשפט השני. מזל טוב על חזרתך לרווקות!

 

בואו להיות חברים שלנו בפייסבוק

 

 

דנה מויסון היא סופרת צעירה. "תעתוע אפל" הוא ספרה הראשון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Shutterstock
יו מותק, יש לי כרטיסים להופעה של דודו אהרון. את באה?
צילום: Shutterstock
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים