שתף קטע נבחר

הבגרות באנגלית: השאלונים והפתרונות

יותר מ-100 אלף תלמידים נבחנו במועד חורף באנגלית. "השאלות היו ברורות ולא קשות בכלל, לא היו הפתעות", סיפר עידו שמקווה לקבל 85. ומה איתכם?

במהלך היום (ה') התקיימה בגרות החורף באנגלית, אליה ניגשו 109 אלף נבחנים אינטרניים ואקסטרניים, ב-968 בתי ספר. טלי גונן-טרייסטמן, רכזת מקצוע האנגלית ברשת החינוך אנקורי, אמרה כי הבחינה בכל הרמות - שלוש, ארבע וחמש יחידות - הייתה הוגנת.

 

כנסו לפתרונות שאלוני הבגרות באדיבות רשת החינוך אנקורי:

פתרון שאלון A

פתרון שאלון B

פתרון שאלון C

פתרון שאלון D

פתרון שאלון E

פתרון שאלון F

פתרון שאלון F ספרות

פתרון שאלון G

 

"בשנים האחרונות ישנה מגמה להעלות את הרמה בבגרות שלוש יחידות באנגלית וגם היום ראינו את המגמה הזו", אמרה גונן-טרייסטמן,  "אבל בסך הכול הייתה בחינה טובה והוגנת. בארבע וחמש יחידות ישנם שאלונים של 'אנסין'  (unseen) ובשאלוני הספרות מתבקשים הנבחנים לענות על שאלות באשר ליצירות ספרותיות שלמדו בכיתה".

 

גונן-טרייסטמן הוסיפה כי "השאלות דרשו חשיבה ברמה גבוהה, יכולת ניתוח ולא יכולת שינון. גם השאלונים האלה היו הוגנים, מי שלמד ותרגל פתרונות של שאלות בכיתה, יכול היה להתמודד עם השאלות בהצלחה".

 

עידו אלדובי, תלמיד כיתה י"ב הלומד בקמפוס אנקורי, נבחן בחמש יחידות לימוד באנגלית. במבחן היום הוא ענה על שאלון F הספרותי. "הבחינה הייתה הוגנת מאוד", הוא אומר, "השאלות היו ברורות ולא קשות בכלל. השאלון הספציפי הזה עסק בשלוש יצירות ספרותיות שאותן למדנו בכיתה, ובבחינה התבקשנו לענות על שאלות פתוחות וסגורות.כל מה שלמדנו היה בבחינה. זה השאלון הכי קשה מכל השאלונים, אבל לא היו הפתעות". אלדובי סיפר כי הוא שואף לקבל בבחינה בין 80 ל-85.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אחד השאלונים בבגרות באנגלית
מומלצים