שתף קטע נבחר

טראנסאוויה תטוס בקו בין נתב"ג לפריז

חברת התעופה ההולנדית, שכבר טסה בין ת"א ואמסטרדם, תטוס 3 פעמים בשבוע גם לבירת צרפת. המחיר ההתחלתי של כרטיס הלוך ושוב - 145 יורו

עוד חברת תעופה מרחיבה את פעילותה בארץ: טראנסאוויה (TransAvia) תתחיל לבצע טיסות בין נתב"ג לפריז. החברה כבר מבצעת טיסות בין נתב"ג ואמסטרדם.

 

טראנסאוויה תבצע 3 טיסות שבועיות לנמל התעופה אורלי בפריז. הטיסות יהיו בימים ראשון, שלישי וחמישי, ייצאו מפריז בשעה ‭06:10‬ בבוקר וימריאו מישראל בשעה ‭.12:35‬

 

המחיר ההתחלתי של כרטיס הלוך ושוב יהיה 145 יורו, אבל בתקופת הקיץ המחירים יהיו יקרים משמעותית. למחיר זה יש להוסיף החל מ‭20-‬ יורו לכיוון עבור מזוודה בתשלום בעת ההזמנה באינטרנט. המחיר עבור מסירת מזוודה בנמל התעופה בלי רישום מראש יהיה כפול.

 

טראנסאוויה מפעילה טיסות לואו-קוסט ושכר לכ-100 יעדים באגן הים התיכון ובאירופה. לחברה 30 מטוסי בואינג ‭,737‬ (מהם 20 מדגם 800) שאמורים להיות מופעלים בקו לישראל. 

 

הרחבת פעילותה של החברה היא פרי מאמצים שביצעו בחודשים האחרונים בכירי משרד התיירות, בראשותו של המנכ"ל אמיר הלוי, שהציגו לחברות תעופה שונות את הפוטנציאל המסחרי של פתיחת קו לישראל בעקבות מדיניות השמיים הפתוחים.

 

שר התיירות, עוזי לנדאו, אמר בסוף השבוע כי פתיחת השמיים מגדילה את התנועה התיירותית בין אירופה לישראל ומאפשרת לאירופאים להגיע במחירים זולים לחופשה של "סיטי-ברייק" (חופשות עיר קצרות).‬ לדבריו, כבר עכשיו מרגישים את ההשפעה החיובית של המדיניות החדשה בקו בין אירופה לישראל.

  

פורסם ב"ממון" של "ידיעות אחרונות"

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
תטוס גם לפריז. טראנסאוויה
צילום: shutterstock
מומלצים