שתף קטע נבחר

תכירו: החברה הנורבגית של יאיר נתניהו

בזמן שכל העולם עסוק בחרם על ישראל, יש מי שדווקא נותן לנו אהבה. במובן הכי מילולי של המילה. לפי עיתון נורבגי, בנימין נתניהו סיפר לראש ממשלת נורבגיה שהקשר בין המדינות התהדק לאחרונה, בזכות רומן בין בנו יאיר וסטודנטית נורבגית. מזל טוב וזה

כנראה שלראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ולגברת הראשונה, אין שום בעיה עם התבוללות: כלי תקשורת בנורבגיה מדווחים בימים האחרונים על זוגיות פוטוגנית ובלונדינית בין בנו של ראש ממשלת ישראל, יאיר נתניהו, וסטודנטית מקומית בת 25 העונה לשם סנדרה לייקאנגר - זוגיות שפורסמה הבוקר (א') ב"ידיעות אחרונות". קולולו!

 

יאיר נתניהו וסנדרה מהפייסבוק רגע לפני שנמחק (צילום מסך) (צילום מסך)
יאיר נתניהו וסנדרה מהפייסבוק רגע לפני שנמחק(צילום מסך)

העיתון הנורבגי "Dagen" ("יום" בנורבגית), מדווח שבזמן שראש הממשלה נתניהו נפגש בדאבוס עם ראש ממשלת נורבגיה, ארנה סולברג, לפני יומיים, הוא סיפר שלאחרונה בנו הבכור, יאיר, בילה בחופשה בצפון נורבגיה ביחד עם זוגתו הנורבגית. לייקאנגר שנולדה וגדלה בגרימסטד - עיירה קטנה בדרום נורבגיה המונה עשרים אלף תושבים בלבד - נטשה את חייה המדינה השלווה ועברה לישראל, כאן היא לומדת תקשורת במרכז הבינתחומי בהרצליה.

ביבי עם יאיר נתניהו (צילום:  יוסי זמיר) (צילום:  יוסי זמיר)
ביבי עם יאיר נתניהו(צילום: יוסי זמיר)

המגזין גם פירסם תמונה משותפת של השניים, שנלקחה מחשבון הפייסבוק של לייקאנגר הצעירה. אין לכם סיבה לחפש את התמונה, היות וזמן קצר לאחר פירסומה היא נעלמה באורח פלא מחשבון הפייסבוק, לנוכח ההתעניינות הבינלאומית בקשר הרומנטי. האב הגאה השוויץ במערכת היחסים הנרקמת בין השניים בפני הנוכחים, אך לא ציין למשל אילו הערכויות ביטחוניות נערכו בנורבגיה, בזמן הביקור הרומנטי.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מסך
אהבה חדשה? יאיר נתניהו וסנדרה לייקאנגר
צילום מסך
לאתר ההטבות
מומלצים