שתף קטע נבחר

התובע ידרוש: הפחתת נק' לקבוצות אלימות

עו"ד ניר רשף המייצג את ההתאחדות ינסה להחמיר בעונשן של קבוצות שיורשעו בעבירות של אלימות, מצד בעלי התפקידים או האוהדים. השופט במשחק בין שעריים לאילת כתב דו"ח חמור: "השחקנים נצמדו אליי בתנועות מאיימות, חשתי סכנה לביטחוני"

בשבועות האחרונים אנו עדים לעליה משמעותית במקרי האלימות בכדורגל הישראלי, בעיקר בליגות הנמוכות. המהומות בין אוהדי כפר קאסם לקריית גת, אב שהתפרץ למשחק והלהיט את הרוחות במשחק ילדים, וביום שישי האחרון - מאמן שירק על שופט ועוכב לחקירה - הם רק חלק מהדוגמאות שמעיבות על הענף.

 

תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף - מתכוון לדרוש מדייני בית הדין המשמעתי להחמיר ולהפחית נקודות ליגה בפועל, בנוסף לקנסות כספיים ומשחקי רדיוס - לקבוצות שיורשעו באלימות והתפרעויות - של שחקנים, בעלי תפקיד או אוהדים.

 

מה יהיה הסוף? (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
מה יהיה הסוף?(צילום: אורן אהרוני)

 

בשישי האחרון, במשחק בו ניצחה מכבי שעריים 1:2 את הפועל אילת, כתב השופט מאיר חיקה בדו"ח : "אחרי השער של מכבי שעריים החלו שחקני אילת לרדוף אחריי, כאשר אחד צעק לעברי: 'אתה בושה וחרפה, הרגת אותנו'. שחקן נוסף הצטרף וצעק: 'אין לך מושג' ושחקן אחר של אילת הוסיף: 'הרגת אותנו, שברת אותנו', תוך שהם נצמדים אליי בתנועות מאיימות. שלפתי לכולם כרטיס אדום".

 

על מאמן אילת כתב השופט: "הוא צעק לעברי 'אתה פושע, אין לך בושה, בן ****, הרגת אותנו'. הוא ניסה לתקוף אותי ורק אנשי אבטחה גוננו עליי. הוא ירק לעברי ולא פגע". השופט תיאר גם את מה שעבר על צוות השיפוט: "חשנו מאוימים, סכנה לבטחונינו. נכנסנו לחדר ההלבשה בו עוכבנו ע"י המשטרה למשך שעה וחצי בגלל מה שקרה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי רוקח
המהומות בין כפר קאסם לקריית גת
צילום: אבי רוקח
מומלצים