שתף קטע נבחר

החיזוק בדרך? הפועל ת"א פנתה למאטוביץ'

פרסום ראשון: האדומים מעוניינים במגן קריית שמונה. בן שמעון לאחר ה-1:3 על בית"ר: "זה יישמע כמו חנופה, אבל היה חשוב לנצח בשביל הקהל". על סוגיית דמארי: "מבחינתי הוא שלנו". רוני לוי: "זה לא נשמע במקום, אבל ראיתי הרבה נקודות אור"

הפועל תל אביב המשיכה הערב (א') במומנטום המצוין בו היא נמצאת לאחרונה, גברה 1:3 על בית"ר ירושלים משערים של בשארט עבדורחימי (8), עומר דמארי (43, פנדל) ואיתי שכטר (60), ועלתה למקום השלישי בטבלה.

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

 

ועדיין, ולמרות הכושר הנהדר בו הם נמצאים, האדומים מעוניינים להתחזק. הקבוצה כבר פנתה לדושאן מאטוביץ', מגנה השמאלי של עירוני קריית שמונה, בו גם מעוניינת בית"ר ירושלים. אם הוא יגיע להפועל ת"א, זה יהיה על חשבון יורגן קולין. אגב, מחר (ב') תיערך פגישה בין ראשי הפועל לנציגי עומר דמארי בכל הקשור לעתידו במועדון.

 

הפועל תל אביב חוגגת (צילום: ראובן שוורץ ) (צילום: ראובן שוורץ )
הפועל תל אביב חוגגת(צילום: ראובן שוורץ )

 

בן שמעון: "מרגיש טוב בשביל האוהדים"

"אני מרגיש נוח בשביל השחקנים וטוב עבור האוהדים", סיפר בסיום המשחק המאמן המנצח, רן בן שמעון. "זה אמנם יישמע כמו חנופה זולה, אבל היה חשוב לנצח בגללם, כדי להגיע אליהם. היה פה מופע עידוד שאני לא זוכר. ביום כזה, לא בא לי לדבר על דברים שליליים".

 

לשאלה האם עומר דמארי יעזוב בקרוב את הפועל ת"א, ענה בן שמעון: "דמארי שחקן שלנו. אני לא קראתי עיתונים או אתרים בימים האחרונים". ומה לגבי מטרות? "הוכח שכשאנחנו מסמנים מטרות רחוקות זה בורח לנו. אנחנו לוקחים את הכל צעד אחרי צעד".

 

שחקני הפועל מודים לקהל (צילום: עוז מועלם ) (צילום: עוז מועלם )
שחקני הפועל מודים לקהל(צילום: עוז מועלם )

 

מנגד, מאמן בית"ר ירושלים, רוני לוי, סיפר: "מאוד מאוכזב, בלי קשר ליריבה. אני אף פעם לא אוהב להפסיד. בהרבה קטעים מהמשחק ראיתי דברים טובים מאוד. זה אמנם לא נשמע במקום, אבל ראיתי הרבה נקודות אור, דברים שבעתיד יבואו לידי ביטוי. אני אופטימי. לשחקנים היתה גישה נכונה אבל יש הרבה מה לשפר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
רן בן שמעון
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים