שתף קטע נבחר

מה קורה בין אייל גולן לרוסלנה רודינה?

מקורבים לשניים מספרים על התחממות בגזרת האקסים המיתולוגיים - גולן ורודינה. סיבוב שני?

אז האם אייל גולן חזר לזרועותיה של הדוגמנית רוסלנה רודינה? נשמות טובות מספרות שהשניים נצפו בתקופה האחרונה מבלים יחדיו לא מעט, כאשר המפגש האחרון נערך אמש עם מספר חברים. הקאמבק הזוגי הזה, מרים לא מעט גבות בסביבתם וגורם לתהייה - האם רודינה הסכימה לחזור לגולן בצל התקופה הקשה של חייו? אם תשאלו את החברים הקרובים של השניים - התשובה חיובית.

 

הציניקנים יגידו בוודאי, שהטיימינג של רומן כזה הוא מצוין עבור גולן, שמנסה לנקות את תדמיתו לאחר שבחודשים האחרונים עבר טלטלה רצינית בעקבות הפרשה המביכה בו הוא ואביו מעורבים. רק בשבוע שעבר, חזר גולן מסיבוב הופעות בארצות הברית וגם החזרה ארצה לוותה ברעש תקשורתי גדול מול המצלמות המתעדות.

 

למי שלא בקיא בהיסטוריה הזוגית של השניים רק נזכיר שהם יצאו במשך תשעה חודשים עד הפרידה בסוף 2012. נכון לעכשיו, חברים קרובים של השניים מספרים שאכן יש קאמבק בגיזרה אך גולן ורודינה מעוניינים לשמור על כך בשקט כדי לא ליצור עניין תקשורתי כעת. מנגד, הסוכנים מכחישים. בינתיים.

 

 

אייל גולן ורוסלנה רודינה בסיבוב הקודם (צילום: איציק בירן) (צילום: איציק בירן)
אייל גולן ורוסלנה רודינה בסיבוב הקודם(צילום: איציק בירן)

הסוכנת של רוסלנה, נורית אורגל הגיבה ל-ynet: "אייל גולן ורוסלנה רודינה לא חזרו אחד לשני. הם חברים טובים מאוד ומבלים מדי פעם ביחד. רוסלנה עומדת לצידו בתקופה הקשה. כמובן, במידה ויהיה קאמבק בין השניים אנחנו נשמח לדווח על כך".

 

מ"ליאם הפקות" נמסר: "איננו מתייחסים לחייו הפרטיים של אייל גולן".

ועוד תמונה מפעם (צילום: אלירן אביטל ) (צילום: אלירן אביטל )
ועוד תמונה מפעם(צילום: אלירן אביטל )

 

 


פורסם לראשונה 02/02/2014 15:21

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ברק פכטר
מה באמת קורה שם? אייל גולן ורוסלנה רודינה
צילום: ברק פכטר
לאתר ההטבות
מומלצים