שתף קטע נבחר

מי השאירה למלצריות טיפ של 5,000 דולר?

שלוש מלצריות במסעדה די ריקה באילינוי, ארה"ב, נדהמו כשסועדת נדיבה רשמה לכל אחת מהן צ'ק בסך 5,000 דולר. מה ביקשה מהן לעשות בכסף?

שלוש מלצריות במסעדה באילינוי סיפרו היום (ד') כי חלומם הקטן של כל מלצר או מלצרית התגשם עבורן בסוף השבוע: אישה שאותה הן אינן מכירות סעדה במסעדה שלהן, והשאירה לכל אחת מהן טיפ על סך 5,000 דולר.

 

עוד חדשות מהעולם :

 

הבעלים של מסעדת Boone County Family Restaurant בקלדוניה, מט נביו, סיפר כי העסקים לא ממש הלכו לו ביום שבת האחרון, ובמסעדה לא היו סועדים רבים, בשעה שהאישה נתנה את שלושת הצ'קים למלצריות איימי סבני (25), שרה סקינגר (23) ואמבר קריוליץ' (28).

 

סבני סיפרה ל-Rockford Register Star כי בתחילה חשבה שהצ'ק שלה הוא על סך 500 דולר, אולם כשבדקה אותו שוב גילתה מה שוויו האמיתי וסירבה לקחת אותו. סבני אמרה כי האישה אמרה למלצריות להשתמש בכסף ללימודים "ולכל דבר אחר בחיים".

 

מתוך חשבון האינסטגרם של הנדבנים האלמונים שהקסימו את ארה"ב ()
מתוך חשבון האינסטגרם של הנדבנים האלמונים שהקסימו את ארה"ב

 

סקינגר סיפרה כי חסר לה עוד סמסטר אחד כדי לסיים את התואר בקרימינולוגיה וכי הוא היה יקר מדי עבורה, אבל כעת היא תשוב ללימודים.

 

רק בדצמבר האחרון הקסים את ארה"ב סיפורו של נדבן אלמוני - או אולי כמה נדבנים, שהשאירו טיפים ענקיים למלצרים במסעדות שונות

ברחבי אמריקה. הנדבנים האלמונים גם פתחו חשבון באינסטגרם תחת השם tipsforjesus ("טיפים עבור ישו"), שבו הם מציגים את הקבלות ומראים לכול את מעשיהם הטובים. "עושים את עבודת האל, בכל פעם טיפ אחד", מסבירים בעלי החשבון, מבלי לחשוף את זהותם.

 

ה"מבצע" המתועד הראשון של הנדבנים היה כנראה ב-8 בספטמבר, אז השאירו בבר במישיגן טיפ של 3,000 דולר עבור חשבון של 87.98 דולר. יום אחד לאחר מכן הם פרסמו שני צילומים של חשבונות עם טיפים של 5,000 דולר ו-7,000 דולר. מאז נותר החשבון פעיל, והאחראים לו העלו צילומים המתעדים טיפים בגובה של יותר מ-1,000 דולר בפאבים ובמסעדות בערים כמו סן פרנסיסקו ושיקגו. באוניברסיטת נוטרה דאם שבאינדיאנה הם השאירו במסעדה טיפ של 10,000 דולר בלילה אחד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
5,000 דולר כל אחת. ללימודים ולכל דבר בחיים
צילום: shutterstock
מומלצים