שתף קטע נבחר

ספארי: "בת"א, גם יתרון 0:3 לא מספיק"

ליגה אירופית: השבדי ממוצא איראני של באזל עדיין לא שכח את ה-3:3 מול מכבי ת"א בתחילת העונה. המאמן מוראט יאקין לקראת המפגש בשלב 32 האחרונות (ה', 22:05): "יש לנו קבוצה שונה לגמרי, גם השיטה השתנתה"

בתחילת העונה באזל התארחה בארץ ודילגה מעל מכבי ת"א בדרך לשלב הבתים של ליגת האלופות אחרי 3:3 בבלומפילד, ומחר (ה', 22:05) הצהובים יקבלו הזדמנות לנקום בשווייצרים, הפעם בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

הפעם באזל תתארח בארץ ללא שני שחקנים חשובים - מוחמד סלאח שנמכר מאז לצ'לסי והקפטן מרקו שטרלר הפצוע. "אי אפשר להשוות את מה שקרה בשני המשחקים הקודמים נגד מכבי למה שיקרה הפעם", אמר המאמן מוראט יאקין, "באזל היא קבוצה שונה לגמרי, שחקנים עזבו, גם השיטה השתנתה. יהיה משחק אחר לגמרי".

 

יאקין וספארי במסיבת העיתונאים (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
יאקין וספארי במסיבת העיתונאים(צילום: ראובן שוורץ)

 

יאקין לא שכח את הדרמה במפגש הקודם עם מכבי, אז הצהובים הצליחו לחזור מפיגור 3:0 כדי להשוות: "זה היה משחק מאוד מעניין. מחר זה משחק בית של מכבי וחשוב לה להשיג תוצאה טובה. עבורנו כל משחק הוא חשוב, גם הליגה וכל משחק באופן ספציפי כמו המפגש עם גראסהופרס בליגה. אנחנו רוצים להשיג תוצאה טובה כדי שנוכל לעלות לשלב הבא, יש לנו הרבה ציפיות ואני מקווה שנשיג את התוצאה המקווה - קודם לא להפסיד ואז לנצח".

 

בהראנג ספארי, השבדי ממוצא איראני של באזל, אמר: "בת"א, גם אם אתה מוביל 0:3, זה לא מספיק ועובדה שמכבי חזרה ל-3:3 במשחק ההוא. יש למכבי מגרש ביתי ואוהדים שימשיכו לעודד אותה. צפוי לנו משחק קשה. נצטרך להיות עירניים בכל 90 הדקות".

 

יאקין באימון של באזל בבלומפילד (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
יאקין באימון של באזל בבלומפילד(צילום: ראובן שוורץ)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
מוראט יאקין
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים