שתף קטע נבחר

השירים המועמדים לייצג את ישראל באירוויזיון

מתוך שלושה שירים של מיי פיינגולד - "Same Heart", "נשארת אתי" ו"Be Proud" - יבחר הציבור באחד שייצג את ישראל באירוויזיון. צפו בקליפים

השירים המועמדים לייצג את ישראל באירווזיון נחשפו הערב (ה'): "Same Heart", "נשארת אתי" ו"Be Proud" - שלושה שירים של הזמרת מיי פיינגולד שמתוכם יבחר הקהל שיר אחד בהצבעות SMS. ב-5 במרס תסתיים ההצבעה והשיר הנבחר יוצג במשדר מיוחד בערוץ הראשון.

 

"Same Heart"

 

"נשארת אתי"

 

"Be Proud"  

 

פיינגולד, שנבחרה לייצג את ישראל בתחרות שתיערך במאי בקופנהגן שבדנמרק, התפרסמה כשהגיעה למקום השלישי בעונה השביעית של "כוכב נולד". בהמשך השתתפה

במחזמר "לילה לא שקט" המבוסס על שיריו של שלמה ארצי, ובמחזמר נוסף בתיאטרון הקאמרי - "קזבלן", שזיכה אותה בפרס שחקנית המשנה בטקס פרסי התיאטרון לשנת 2012. היא תנסה לשבור את רצף של שלוש שנים שבהן נציגי ישראל - דנה אינטרנשיונל, להקת "איזבו" ומורן מזור - לא הצליחו להעפיל לשלב הגמר.

 

"אני מאמינה שאני יכולה לזכות ואף יותר מזה - אני לא רואה אפשרות שאפסיד ואפילו לא מתכוננת לזה נפשית", אמרה פיינגולד ל-ynet לאחר שהוכרז כי תייצג את ישראל. "אני רוצה להאמין שבתחרות שירה יבחרו בהגינות וביושר ושהשירים הם אלה שיקבעו ולא פוליטיקה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ענת מוסברג
מיי פיינגולד. בדרך לקופנהגן
צילום: ענת מוסברג
לאתר ההטבות
מומלצים