שתף קטע נבחר

ברק יצחקי קרע את הרצועה הצולבת בברכו

מלבד ההדחה מהליגה האירופית, מכבי ת"א ספגה בשורה קשה עם פציעתו של החלוץ, שנפגע דקות ספורות לפני פתיחת ההפסד 3:0 לבאזל. סוזה: "לחיסרון כמו של ברק תמיד יש השפעה"

מכבי ת"א סיימה הערב (ו') את דרכה באירופה, לאחר שהובסה 3:0 בשווייץ על ידי באזל והודחה משלב 32 האחרונות בליגה האירופית.

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

צפו: קוון עונה לטלפון במהלך משחק

צפו: שוער עצר פנדל - וספג כרטיס אדום

הבחורה שסובבה את הראש של נדאל בגמר ריו

 

מעבר להדחה המאכזבת בתום התבוסה אמש לבאזל, במכבי ת"א קיבלו מכה לפני שריקת הפתיחה עם הפציעה של ברק יצחקי בחימום בסנט-יאקוב שלאחריה הוא לא פתח בהרכב ופונה לבית החולים עם חשש לפציעה שתשבית אותו לתקופה ארוכה.

 

כבר לא נראה אותו מתעופף בקרוב, עצוב. ברק יצחקי (צילום באדיבות האתר הרשמי של מכבי ת"א) (צילום באדיבות האתר הרשמי של מכבי ת
כבר לא נראה אותו מתעופף בקרוב, עצוב. ברק יצחקי(צילום באדיבות האתר הרשמי של מכבי ת"א)

 

עומרי אלטמן הוזעק לעלות במקום יצחקי וגאל מרגוליס נכנס ברגע האחרון לסגל. יצחקי טופל תחילה במגרש בשוייץ, אולם אחרי מספר דקות הוחלט לפנותו לבית החולים יחד עם רופאת הקבוצה ד"ר מיכל גולדווירט בשל כאבים עזים בברכו, שכבר השביתה אותה לתקופה ארוכה לפני שנתיים. הפעם מדובר בפציעה זהה, אך ברגל השנייה. עם הישמע על דבר התוצאות, פרץ יצחקי בבכי.

 

סוזה הגיב לפציעה של החלוץ ואמר: "אנחנו מודעים ליכולת של ברק יצחקי, הוא הראה את זה גם בליגה. זה שחקן שיכול להשפיע על המשחק, אבל למזלנו הרע איבדנו אותו למשחק. נמתין לצילום ה-MRI כדי לדעת את חומרת הפציעה. נאחל לו בריאות.

 

לחיסרון של שחקן כמו ברק יצחקי, תמיד יש השפעה. אבל אנחנו צריכים להמשיך הלאה ובתקווה ביום ראשון נוכל לחזור למסלול הניצחונות. נצטרך להגיע משחק אחר משחק, כדי להגיע למה שאנחנו רוצים בכדי לזכות באליפות בליגה".

 

שוער באזל, יאן זומר, צוהל בסיום (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
שוער באזל, יאן זומר, צוהל בסיום(צילום: רויטרס)
 

 

"היריבה שלנו הייתה היום חזקה מאיתנו", פתח פאולו סוזה את דבריו לאחר המשחק, "בחלקים מהמחצית הראשונה חזרנו לעצמנו אחרי ספיגת השער, את החצי השני התחלנו טוב ושלטנו והייתה לנו הזדמנות לשוויון, אבל גם כשאתה מביא את ההתלהבות זה לא תמיד עובד. ואז ספגנו את השני והדברים נהיו קשים.

 

הבחורים צריכים לקבל את כל הערכה על ההגעה עד כה, זה השלב שבו רצינו להיות ולהגיע והשגנו את זה. זהו חלק מתהליך שהתחלנו העונה ובתקווה בעתיד נהיה יותר יעילים. לבאזל זה משחק 200 באירופה, ואנחנו מקווים גם להגיע לשם".

 

"פגשנו יריבה טובה מאיתנו". גל אלברמן (צילום: AFP) (צילום: AFP)
"פגשנו יריבה טובה מאיתנו". גל אלברמן(צילום: AFP)

 

ערן זהבי: "באזל קבוצה יותר טובה ממכבי ת"א, יש לנו עוד כמה שלבים לעבור במסורת שלנו באירופה. אף אחד לא ציפה שנעבור את הבית בליגה האירופית. באזל היו יותר טובים מאיתנו. הגיע להם לעלות וכל הכבוד להם".

 

על ברק יצחקי: "אני מקווה מאוד בשביל ברק ובשבילנו שזה לא רציני. לא רוצה להגיד סתם שזה השפיע עלינו, לי כמעט ירדו דמעות כשהוא ירד פצוע".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
ברק יצחקי מכבי תל אביב
צילום: אורן אהרוני
מומלצים