שתף קטע נבחר

הפועל ב"ש: "העונה הזו מיוחדת"

השנייה בטבלה תפגוש הערב (ש' 17:45) את מכבי פ"ת ותנסה לצמק את הפער בפסגה לנקודה אחת בלבד ממכבי ת"א. לוטם זינו "זה משהו שלא חלמנו עליו"

הפועל באר שבע תנסה לזכות הערב (ש', 17:45) במושבה בשלוש נקודות נוספות על חשבון מכבי פ"ת ולהתקרב למרחק של נקודה מהמוליכה מכבי ת"א שתשחק רק מחר מול הפועל רעננה.

 

כ-4000 אוהדים של באר שבע ילוו את הקבוצה שעדיין לא הרימה ידיים בכל הקשור למאבק האליפות מול מכבי ת"א. הקשר מאור בוזגלו אמר: "יש לנו עוד הרבה עבודה ולא מעט מטרות עד סיום העונה". על יכולתו הגבוהה והנצחון 4 :0 מול רמת השרון במחזור האחרון אמר בוזגלו:"היה משחק קשה לקח לנו זמן להסתגל למגרש. אבל במחצית השנייה נתנו הצגה".

 

בעקבות זימונו לנבחרת ישראל אמר בוזגלו :"כמי ששיחק בכל הנבחרות הצעירות בהצלחה וגם בבוגרת אני שואף להיות חלק משמעותי". על עתידו בבאר שבע ציין הקשר :"כל כולי אך ורק בבאר שבע, טוב לי פה ואני מאושר. אני שואף להגיע לרמות הכי גבוהות אך זה לא תלוי רק בי, לא אעזוב בית חם אלא אם תהיה סיבה שקשה יהיה לסרב לה".

 

לוטם זינו שזומן לנבחרת הצעירה למשחק הידידות מול הולנד אמר לאתר הרשמי: "העונה היא באמת משהו מיוחד. זה באמת משהו שלא חלמנו עליו. מבחינה קבוצתית זו הצלחה מדהימה שמקורה במרקם אנושי מדהים. מהבחינה האישית, אני עושה כל שביכולתי כדי לתרום להפועל באר-שבע, ואני מרגיש התקדמות גדולה. המאמן נותן לי הרבה בטחון וכל הזמן מכוון אותי ודוחף קדימה. חיכיתי להזדמנות שלי, ואני שמח מאוד שהגשמתי חלום והגעתי לבוגרים של הקבוצה שתמיד אהבתי ואחריה הלכתי שנים".

 

 

זינו הוסיף :"חלומם של הרבה שחקנים לשחק באירופה... חלומי הגדול ביותר הוא להיות באירופה עם הפועל באר-שבע, ולא בלעדיה. אי אפשר לדעת מה יהיה בעתיד, אבל אני מקווה בהחלט להישאר בבאר-שבע לאורך כל הקריירה". גל אראל חוזר מעונש הרחקה, טומיסלאב פאיוביץ החלים מפציעה ואופיר דווידזאדה ייעדר עקב פציעה.

 

ההרכב המשוער: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז, וויליאם סווארס, בן אלגרבלי, בן תורג'מן, דויד הובר, לוטם זינו (גל אראל), מאור בוזגלו, אליניב ברדה, דובב גבאי, גליינור פלט

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ישראל יוסף
אליניב ברדה הפועל באר שבע
צילום: ישראל יוסף
מומלצים