שתף קטע נבחר

נמצא המחליף לשראנוב? שוער דני ייבחן

מיכאל טורנס (28) שסיים חוזה בברונדבי יגיע להתרשמות במכבי חיפה. העמדתו לדין של רובן ראיוס בגין הפגיעה ברפי דהן נדחתה בשבוע בעקבות שהייתו של השחקן בספרד. במועדון מעריכים כי הקשר יורחק לפחות משישה משחקים

השוער הדני, מיכאל טורנס (28) ינחת הערב (ג') להתרשמות במכבי חיפה ואם ירשים, יוחתם ויהפוך לשוער הראשון של הירוקים לקראת העונה הבאה.

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

לא תאמינו מאיפה קלעו את הסל הבא. צפו

רוצים לקחת חלק במופע של הארלם גולובטרוטס? לחצו לפרטים

צפו: גול עצמי היפה ביותר שראיתם

דאנק לוהט תרתי משמע. צפו

 

טורנס עבר בכל הנבחרות הצעירות של דנמרק לאורך השנים ובנוסף רשם השוער הופעה אחת במדי נבחרת דנמרק הצעירה.

 



כפי שפורסם לראשונה ב-ynet ספורט, בויאן שראנוב לא ימשיך במכבי חיפה למרות שהוא מחזיק בחוזה לעונה הבאה. שראנוב צפוי להיות מושאל לקבוצה שתחפוץ בשירותיו.

 

העמדתו לדין של קשר מכבי חיפה, רובן ראיוס בגין הפגיעה בשחקנה של בני יהודה, רפי דהן נדחתה בשבוע בשל שהייתו של השחקן בספרד עקב חופשה שתוכננה מראש. בהתאחדות לכדורגל החליטו להיענות לבקשתה של מכבי חיפה לדחיית הדיון והוא יערך ביום רביעי הבא.

 

שראנוב. נמצא המחליף? (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
שראנוב. נמצא המחליף?(צילום: ראובן כהן)

 

בתוך כך, במכבי חיפה מודעים לעונש הכבד שצפוי הקשר לספוג ומעריכים כי הוא יורחק לפחות משישה משחקים. נשיא המועדון, יעקב שחר יחליט כיצד להעניש את ראיוס בתוך הקבוצה, שככל הנראה הוא יספוג קנס כספי גבוה.

בחיפה מנסים להרגיע את ההד התקשורתי סביב הפרשה, בקבוצה טוענים שרק בגלל שמדובר בשחקן זר נעשה עליהום תקשורתי שכזה. "מה שנותר זה רק לתלות את רובן, עשו לו פה משפט בשדה", אמר גורם בקבוצה.


פורסם לראשונה 11/03/2014 13:08

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן כהן
רובן ראיוס
צילום: ראובן כהן
מומלצים