שתף קטע נבחר

בשבוע הבא: באיירן יכולה לזכות באליפות

בונדסליגה, מחזור 25: הבווארים גברו 1:2 על לברקוזן ופתחו פער 23 נקודות על פני דורטמונד (2:1 למנשנגלדבאך). ניצחון בשבוע הבא על מיינץ יכול להבטיח לקבוצה של גווארדיולה את התואר כבר בחודש מרץ

באיירן מינכן, תאמינו או לא, יכולה לזכות כבר בשבוע הבא באליפות הבונדסליגה. ניצחון 1:2 הערב (ש') על באייר לברקוזן פתח פער של 23 נקודות על פני בורוסיה דורטמונד, כשנותרו 9 מחזורים לסיום העונה.

 

 

ניצחון בווארי על מיינץ ואיבוד נקודות של דורטמונד בהאנובר יבטיח לפפ גווארדיולה אליפות כבר בחודש מרץ. מריו מנדז'וקיץ' (44) ובסטיאן שוויינשטייגר (52) כבשו לבאיירן. סטפן קיסילינג רק צימק (90).

 

שוויינשטייגר והחברים חוגגים עוד ניצחון לאוסף (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
שוויינשטייגר והחברים חוגגים עוד ניצחון לאוסף(צילום: גטי אימג'ס)

 

בורוסיה דורטמונד, כאמור, שוב הפסידה. סגנית אלופת גרמניה נוצחה בפעם השביעית העונה, 2:1 בבית על ידי בורוסיה מנשנגלאדבאך במחזור ה-25 בבונדסליגה.

 

רפאל (31) ומקס קרוסה (40) הבגיעו לגלאדבאך, מילוש גוג'יץ' צימק (77) והמנצחת איבדה את  הווארד נורדטוייט שהורחק (69) בכרטיס אדום.

 

מקס קרוסה מבורוסיה מנשנגלאדבאך בדרך לשער דורטמונד (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
מקס קרוסה מבורוסיה מנשנגלאדבאך בדרך לשער דורטמונד(צילום: גטי אימג'ס)

 

מיינץ גברה 2:4 בחוץ על הופנהיים, שהוליכה 0:2 משערים של יוגן פולנסקי (49) ורוברטו פירמינו (53). אריק מקסים צ'ופו מוטינג (67), בנדיקט סאלר (73) ושינג'י

אוקזאקי (85 ו-90) ביצעו מהפך. סג'אד סליחוביץ' מהופנהיים החטיא פנדל בדקה השלישית.

 

וולפסבורג סיימו בתיקו 1:1 במגרשה של האחרונה איינטרכט בראונשווייג. לואיס גוסטבו כבש (36) לזאבים הירוקים, קארים בלערבי השווה (48). גם ורדר ברמן ושטוטגרט סיימו בתיקו 1:1. מרטין הארניק משטוטגרט החטיא פנדל (45), ג'ורג' נידרמאייר העלה את קבוצתו ליתרון כעבור עשר דקות וארון הארט השווה (79). האנובר הביסה 0:3 בחוץ את הרטה ברלין משערים של לארס סטינדל (49), יאן שלאודראף (57) ושאבולץ הולצי (90).


פורסם לראשונה 15/03/2014 18:26

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימג'ס
מריו מנדז'וקיץ'
צילום: גטי אימג'ס
מומלצים