שתף קטע נבחר

"איזה יהודי ירצה לרכוש את הפועל ת"א?"

שופט המשחק, אלי חכמון, ציין בדו"ח את השלט שהונף בשער 5. אוהדים סוערים: "זה חצה כל גבול ומגעיל". גורמים בקבוצה: "יש עלינו קללה, הכל הולך הפוך". צפו בתקציר הדרבי הדרמטי

"יש עלינו השנה קללה, הכל הולך הפוך", כך אמרו בהפועל ת"א אחרי ההפסד הדרמטי בדרבי למכבי ת"א (3:2). זאת אחרי שהובילו 1:2, שתי דקות לסיום ומול עשרה שחקנים צהובים.

 

הכל על הדרבי התל אביבי הדרמטי:

 

חדר ההלבשה של הפועל היה עדות אילמת למה שקרה בו. כל חפץ נזרק, נשבר, כולל לוחות תדרוך, כסאות, בקבוקי מים ובעיקר דמעות. שחקנים לא הפסיקו לבכות, כמו ליאור לוי שהיה אשם בשער השני של הקבוצה.

 

"יש לנו חבורת לוזרים שלא מתאימה ללבוש את המדים האדומים", אמרו בקבוצה. עיקר הביקורת הופנתה באופן טבעי לשני שחקנים: השוער בוריס קליימן והבלם אוראל דגני.

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

 

"אם קליימן היה מתעסק רק בכדורגל, אולי זה היה נראה אחרת", אמר אחד השחקנים. "לא יכול להיות דבר כזה. הוא לא טוב מדני עמוס. שניהם שוערים לא מספיק טובים להפועל בכל שנה שהיא".

 

ספג את מרבית האש. קליימן (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
ספג את מרבית האש. קליימן(צילום: אורן אהרוני)

 

דגני, שגרם לפנדל חמישי העונה, הכשיל את טל בן חיים ברחבה, ולאחר מכן איבד את הכדור בדקה האחרונה שהוביל לשער של זהבי. "כל משחק הוא שווה גול או הרחקה", סיפרו שחקנים. "בחיפה הוא השאיר אותנו בעשרה שחקנים. זה השחקן הכי לוזר שהיה בהפועל מאז ומעולם".

 

הדו"ח של חכמון: זריקת מטבע, מצית, ארטיק ומשאף

ואם להפועל לא חסרות צרות, אז השופט אלי חכמון ציין בדו"ח שלו את המצית שנזרקה לעבר ראדה פריצה לאחר שהורחק, מטבע שנזרק על הקוון דני קרסיקוב מיציע 13 וזריקת משאף. כמו כן את השלט שהניפו כמה אוהדי הפועל ובו נכתב "סופר יודנראט". בהנהלת הפועל, אגב, הודיעו כי שלושת האוהדים שהניפו את השלט שהורד הורחקו מהמשחק והמנוי שלהם נשלל. מכבי תעמוד לדין גם כן על התנהגות אוהדיה.

 

השלט נרשם בדו"ח של חכמון. אוהדי הפועל ת"א (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
השלט נרשם בדו"ח של חכמון. אוהדי הפועל ת"א(צילום: אורן אהרוני)
 

 

השלט שהונף במחצית המשחק ביציעי אוהדי הפועל בשער 5 (""סופר-יודנראט") עורר סערה גדולה גם במועדון. בתום המשחק התעמתו אוהדי הפועל רבים מול נציגים מהאולטראס וזעמו על הנפת השלט. "איזה יהודי ירצה לרכוש קבוצה שאלו האוהדים שלה? מי ירצה להתקרב לקבוצה שתולה שלט עם יודנראט? זה כבר חוצה גבולות ומגעיל".

 

גילי ורמוט אמר בסיום: "אנחנו המומים. עשינו הכול טוב, הכול נכון, הכול הלך לפי התכנית. אפילו כבשנו בפנדל סמוך לסיום, אבל התקפה אחר כך אנחנו כרגיל בועטים בדלי ומפסידים את המשחק. אתה חושב שכבר עברת הכול בכדורגל, אבל אנחנו שוברים שיאים, לוזרים. זה ההפסד הכי כואב שהיה לי בחיים. חלק בכו, חלק צעקו, חלק נעלו את עצמם בשירותים. כבר דמיינו את החגיגות פה ואז זה קרה".

 

"זה משחק שמסמל אותנו העונה, על כל טעות נענשים קשה. עכשיו נאסוף את עצמנו לקראת עוד דרבי. אין ברירה, אלא לקום ולנסות לנצח. אני לא זוכר את עצמי בסיטואציה כזו, אנחנו עוברים עונה קשה מאוד, אבל זה היופי בכדורגל. יש את המשחק הבא כדי להתאושש. אם ננצח במשחק הבא, אולי לא יזכרו את זה".

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

צפו: מה קורה במשחק כשהכדור עובר לשוער בין הרגליים

נפילת הדאנק הגדולה ביותר. צפו

ככה חגג דני אלבס את העליה לרבע גמר ליגת האלופות

צפו במשחק המשוגע של השנה

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ורמוט ובן שמעון
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים