שתף קטע נבחר

מרצדס C-קלאס החדשה: החל מ-296 אלף ש'

המשפחתית היוקרתית של מרצדס נוחתת בישראל, עם הפנים ללקסוס IS וב.מ.וו סדרה 3. תוצע תחילה בגרסאות C180 ו-C250

מרצדס משיקה בישראל את ה-C-קלאס החדשה, משפחתית יוקרתית שמתחרה בב.מ.וו סדרה 3 ולקסוס IS. הדגם החדש יעלה החל מ-296 אלף שקל, ויוצע בתחילה בשתי גרסאות מנוע - 1.6 או 2.0 ליטר. ה-C-קלאס היא גם אחת מהמכוניות החשובות ביותר של מרצדס לשוק המוניות, ופרטים על גרסת הדיזל שתוצע בפלח זה עדיין לא פורסמו.

 

 

ה-C-קלאס החדשה תוצע בגרסת C180, עם מנוע 1.6 ליטר מוגדש שמספק 156 כ"ס, ומאיץ את המכונית מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 8.5 שניות. לדגם זה תיבת שבעה הילוכים אוטומטית והנעה אחורית.

 

ברמת הגימור הבסיסית, "אוונגרד", הוא יוצע עם שבע כריות אוויר (אחת לברכי הנהג), חישוקי "17, חלון גג, בקרת שיוט, חיישני אורות וגשם והנעה ללא מפתח. מחיר גרסה זו עומד על 296 אלף שקל, והיא תציע גם מערכת מולטימדיה עם מסך "7 וחיבורי USB ובלוטות', מערכת המזהה סיכון לתאונה ומסייעת בבלימה ומערכת להתראה מפני הירדמות הנהג.

 

 

רמת גימור גבוהה יותר, "ויז'ן" (310 אלף שקל), כוללת מראות נגד סינוור, מושב נהג חשמלי עם שלושה זכרונות, מערכת לזיהוי רכב בשטח מת ומצלמת נסיעה לאחור. בנוסף תוצע גם גרסת AMG שמחירה 340 אלף שקל, ללא תוספת כוח אך עם שינויי עיצוב וכיול.

 

מנוע נוסף בהיצע הוא ה-C250, יחידת 2.0 ליטר עם 211 כ"ס שמאיצה את ה-C-קלאס ל-100 קמ"ש בתוך 6.6 שניות. גם כאן בסיוע תיבת שבעה הילוכים אוטומטית והנעה אחורית. מחיר דגם זה בגרסת אוונגרד יחל מ-340 אלף שקל, גרסת ויז'ן החל מ-365 אלף שקל ורמת גימור AMG החל מ-380 אלף שקל.

 

בדומה למדינות אחרות, גם אצלנו ניתן יהיה להזמין את מרצדס C-קלאס החדשה עם שורה ארוכה של עזרי בטיחות, בהם מערכת המזהה סיכון לתאונה ומכינה את הנוסעים - בין היתר בכך שהיא מזיזה את המושבים למצב הבטוח ביותר. יש גם מערכת בקרת שיוט אדפטיבית ששומרת מרחק ויודעת לשמור את הרכב בנתיב (עד רמה מסוימת), ואבזור המותרות כולל גם מערכת חנייה אוטומטית, תצוגת חנייה היקפית ומערכת המזהה תמרורים ושלטים ומציגה אותם בלוח המחוונים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מרצדס C-קלאס
מרצדס C-קלאס
מרצדס C-קלאס
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים