שתף קטע נבחר

חשד: אח הצית את אחותו, מצבה קשה

האירוע התרחש הלילה בבית בטירת כרמל. האישה, בת 39, נפגעה בצוואר ובחזה וסובלת מכוויות ב-30% מגופה. האח נמלט ונעצר

אישה בת 39 נפצעה הלילה (שבת) קשה בטירת כרמל לאחר שלפי החשד אחיה שפך עליה חומר דליק והצית אותה. היא פונתה לבית החולים רמב"ם בחיפה והמשטרה פתחה בחיפושים אחרי האח החשוד, בן 33, שנמלט מהמקום. מאוחר יותר, בצהריים, נמסר כי נתפס ונעצר. הוא מכחיש את המיוחס לו. בתחילה חשבו אנשי ההצלה כי האישה נפגעה מחומצה, אך בהמשך הסתמן כי מדובר בחומר אחר.

 

עוד חדשות ב-ynet:

 

האירוע התרחש בסביבות השעה 3:00 בבית הנפגעת, ברחוב ז'בוטינסקי בעיר. אדם שעבר ברחוב הסמוך שמע את זעקותיה של האישה והזעיק את מד"א. צוותי מד"א ממרחב "כרמל" הגיעו למקום, ולדבריהם החומר גרם נזק רב. החומר פגע בפניה של האישה, בצווארה ובחזה שלה, וגרם לכוויות עמוקות, בדרגה 2-3, בכ-30 אחוז מחלקי גופה.

 

במד"א הגדירו את מצבה בינוני, והיא הועברה לבית החולים רמב"ם בחיפה. עם זאת, לאחר בדיקות שנערכו לה הוגדר מצבה קשה, אך יציב. היא אושפזה

במחלקה לטיפול נמרץ כשהיא מורדמת ומונשמת.

 

משטרת טירת כרמל פתחה בחיפושים אחרי האח החשוד, שברח מהמקום. במשטרה אמרו כי טרם התבררו נסיבות האירוע שכן את האישה עצמה לא ניתן

לתשאל בשל מצבה. הרקע לתקיפה, מעריכים במשטרה, הוא סכסוך משפחתי.

 

הפראמדיק ליאור מלכה ממד"א במרחב "כרמל" סיפר כי הקריאה הראשונית הייתה בנוגע לאישה שזועקת לעזרה, ולמקום נשלח אמבולנס רגיל. מיד לאחר מכן הוזעקה גם ניידת טיפול נמרץ. "האישה סבלה מכוויות בדרגה ב', חלקן מחומר כימי וחלקן ככל הנראה מהצתה. הרחנו ריח של חומר חומצתי", הוסיף, "הכוויות היו בעיקר בפלג הגוף העליון. טיפלנו בה במשככי כאבים והעברנו אותה לבית החולים רמב"ם, שם הרדימו והנשימו אותה".

 

סגן מפקד משטרת טירת כרמל, רפ"ק אנטולי שקליאר, אמר הבוקר על האח: "הוא החשוד המרכזי בתקיפה, אולם הרקע לסכסוך בין האחים עדיין לא ידוע. האם מוסרת עדות בשלב זה ואנחנו מקווים שבעקבות חקירתה התמונה תתבהר". ל-ynet נודע כי לאח יש עבר פלילי, וכי בעבר ריצה עונש מאסר בגין עבירות אלימות. הוא שוחרר מהכלא בשנת 2010.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מתי אלמליח
מד"א הוזעק (ארכיון)
צילום: מתי אלמליח
מומלצים