שתף קטע נבחר

מטקות לפני הבגרויות: "מי שבא לים הרוויח"

תלמידים רבים ניצלו את מזג האוויר וכבשו את חופי הים ביום הראשון של חופשת הפסח. "החופשה באה בדיוק בזמן", אמר אחד המבלים. סגן מנהל השירות המטאורולגי סיפר לאולפן ynet כי בשבוע הקרוב ניתן לאפסן את בגדי החורף

"החופש רק התחיל, זה הסימן בשבילי להגיע לים כדי להשתזף". השילוב של מזג אוויר חמים ונעים עם יומה הראשון של חופשת פסח, הוביל היום (א') תלמידים רבים לחופי הים. רגע לפני עונת הבגרויות, ניצלו הצעירים את המים הקרירים והעבירו את הזמן במשחקי כדור ובשמיעת מוזיקה. רוני, תלמידת כיתה י' בעירוני ד' בתל אביב, אמרה בזמן שנהנתה מקרני השמש: "עברתי סמסטר אינטנסיבי וצפויות לי שלוש בגרויות".

 

עוד סיפורים חמים - בפייסבוק שלנו

 

עם רוני הגיעו לים גם חברותיה מאיה ושירי שלומדות בגימנסיה הרצליה בעיר. מאיה סיפרה על לבטיה לקראת מבחני הבגרות: "לדעתי, אקפוץ לבית הספר כדי ללמוד. מדובר אמנם בשיעורי רשות, אבל חשוב לי להצליח בלימודים. החופשה הזאת באה בדיוק בזמן, קצת להירגע מהלחץ בלימודים לפני הבחינות".
 
סער, תלמיד י"ב בתיכון בן צבי בגבעתיים, הגיע לחוף עם אחותו סתיו – תלמידת כיתה י' בתיכון. "כל כך חם היום שפשוט מי שבא לים הרוויח", אמר סער. האחות סתיו הוסיפה: "עכשיו רוצים לנוח, אבל עוד מעט יגיעו הדרישות מהבית בנוגע לניקיונות החג".
החבורה הירושלמית נהנית בתל אביב (צילום: עופר עמרם) (צילום: עופר עמרם)
החבורה הירושלמית נהנית בתל אביב(צילום: עופר עמרם)

נהנות. רוני, שירי ומאיה (צילום: עופר עמרם) (צילום: עופר עמרם)
נהנות. רוני, שירי ומאיה(צילום: עופר עמרם)
את חוף הים בתל אביב פקדו גם תלמידי כיתה ט' מתיכון תל"י בית חינוך בירושלים. לדבריהם, בריכות השחייה בבירה היו הבוקר סגורות. אחד התלמידים, נריה, סיפר: "כשהתעוררתי בבוקר מיד החלטתי להגיע לים כדי להשתזף וליהנות עם החברים. אתמול עוד רצינו ללכת לבריכה בירושלים, אבל אז גילינו שהיא בשיפוצים".

 

נועם, אף היא תלמידה בתיכון תל"י, סיפרה שתעזור בניקיונות החג החל ממחר. לדבריה, "אני צריכה לנקות את החדר ולעזור להכין את המטבח והכלים לקראת החג. בגדול אני לא אוהבת את פסח, אבל החופשה זה כיף חיים".

 

ירין, עוד מבלה מהחבורה הירושלמית, סיפרה כי תצא בשבוע הקרוב לטיול של הצופים, שאליו היא מצפה בקוצר רוח. "אנחנו הולכים לטייל מהים התיכון ועד לכנרת במשך ארבעה ימים. אני מתרגשת לפגוש חברים מהתנועה ולנוח משגרת הלימודים שהיא מאוד קשה ומתישה. אמנם אין לנו בגרות, אבל יש מלא מבחנים קשים".

פורסם לראשונה 06/04/2014 12:14

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עופר עמרם
נהנים ביום הראשון של החופש
צילום: עופר עמרם
מומלצים