שתף קטע נבחר

פניני: "לא שכחנו את הדרבי הראשון העונה"

מכבי ת"א תפגוש הערב (18:45, הדר יוסף) את הפועל בדרבי הרביעי של העונה, הצהובים לא שוכחים את התבוסה במשחק הראשון: "רוצים לבוא ולהחזיר את הניצחון הזה שהשארנו שם". קרלון בראון: " לא משנה כמה פעמים אתה משחק מול מכבי, הם תמיד מוכנים"

אחרי שחזרה למסלול הניצחונות ביום חמישי האחרון עם 92:94 על באיירן מינכן, תתמודד הערב (ב', 18:45, שידור ישיר בערוץ 1) מכבי תל אביב בדרבי מול הפועל בהדר יוסף. מיד לאחר מכן, יחלו הצהובים בהכנות לקראת המפגש בהיכל נוקיה עם צסק"א מוסקבה, האחרון לפני היציאה לאיטליה לקראת שלב ההצלבה ביורוליג מול מילאנו.

 

 

הניצחון ביום חמישי האחרון ללא ספק החזיר את האנרגיות לשחקנים, אך הערב שוב הם יעמדו במבחן מול היריבה העירונית, שכבר הספיקה העונה להנחיל להם הפסד, בדרבי הראשון של העונה בהדר יוסף. דייויד בלאט החליט שלא לרשום לדרבי הערב את אנדראה ז'יז'יץ', שיישאר מחוץ לסגל.

 

פניני עם סופו. "זה משחק מפתח" (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
פניני עם סופו. "זה משחק מפתח"(צילום: ראובן שוורץ)

 

הקפטן גיא פניני אמר לקראת המשחק: "היינו צריכים את הניצחון הזה אחרי ארבעה הפסדים רצופים ועשינו את זה בגדול. השגנו עוד מטרה העונה וזה לעלות לטופ 8. יש אווירה טובה בקבוצה, אבל עדיין אנחנו רוצים למסלול הניצחונות בליגה, זה חשוב לנו, אנחנו רוצים להתמודד על המקום הראשון והערב זה משחק מפתח".

 

"בטח שחשוב לנו לנצח את הפועל ת"א בהדר יוסף, אנחנו לא שוכחים מה היה שם בתחילת העונה ואנחנו רוצים לבוא ולהחזיר את הניצחון הזה שהשארנו שם. יהיה משחק קשה כי הפועל קבוצה טובה".

 

פניני התייחס לכך שהקבוצה נאלצה לנדוד לאולם בתיכון עירוני א' על מנת להתאמן, לאחר שהיכל נוקיה היה תפוס, ולטענת המועדון הצהוב בהפועל ת"א ביקשו מהנהלת הדר יוסף שלא לאפשר לקבוצה להתאמן שם. "קצת מוזר, מימי הנערים לא הגעתי לכזה", אמר הפורוורד, "אבל זה בסדר, יש פה שקט ואולי זה טוב לנו לפני משחק כזה".

 

"יש לנו את הקהל שלנו שתמיד עוזר לנו"

מהעבר השני, הקבוצה של ארז אדלשטיין עוברת עונה לא פשוטה. מצד אחד, מדובר בעונה השנייה בליגת העל ולכן הציפיות גבוהות יותר מאלה שהיו אשתקד, כאשר ששת הניצחונות הרצופים בליגה והעלייה לחצי גמר גביע המדינה העלו עוד יותר את רף הציפיות. מצד שני, במועדון האדום מודעים לבעיות התקציב של הקבוצה וברגע שרביב לימונד ומתן נאור נפצעו, הפועל שקעה יחד איתם.

 

ארז אדשלטיין באימון המסכם. רף הציפיות רק עולה (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
ארז אדשלטיין באימון המסכם. רף הציפיות רק עולה(צילום: יובל חן)

 

להפועל ת"א, שמדורגת במקום הרביעי אחרי ההפסד להפועל ירושלים במלחה בשבוע שעבר, תהיה הערב הזדמנות נוספת להוכיח כי היא אולי קבוצה עם סגל קצר, אך בבית שלה, יחד עם הקהל שלה, היא מסוגלת להנחיל הפסד נוסף לסגנית האלופה. אגב, ניצחון של האדומים הערב עשוי לקרב אותם לפגישה נוספת עם היריבה העירונית בחצי גמר הפלייאוף של ליגת העל.

 

טמיר אריאלי ייעדר מהסגל, לעומתו יותם שירן חזר להתאמן, אך לא ברור אם ייקח חלק במשחק הערב. אדלשטיין העדיף להחזיר הערב לסגל את וינסנט קאונסיל אחרי שני משחקים, במקומו של אנתוני מארשל, שלא נרשם למשחק.

 

קרלון בראון אמר לקראת המשחק: "אולי יהיה לנו סיכוי יותר טוב לנצח את מכבי בהדר יוסף. יש לנו כאן את הקהל שלנו שתמיד עוזר, הם תמיד קולניים ודומיננטיים,

במיוחד מול מכבי ת"א, אז אני מקווה שזה ייתן לנו יותר אנרגיה להילחם. אנחנו חייבים לקחת ריבאונד, אני חושב שזו היתה הבעיה העיקרית שלנו ולהוריד את כמת איבודי הכדור שלנו. אם נוכל לשמור את קרב הריבאונד קרוב, נוכל להישאר קרוב גם במשחק".

 

"אני לא חושב שהעובדה שזו הפעם הרביעית שאנחנו פוגשים את מכבי תעזור. זה לא משנה כמה פעמים אתה משחק מולם, הם תמיד מוכנים לשחק. תמיד הם אחרי ניצחון גדול ביורוליג, כך שזה לא באמת משנה, בין אם זו הפעם הרביעית או הפעם הראשונה, אנחנו צריכים לשחק את אותו משחק ואני מקווה שהערב נשחק יותר חזק ואגרסיבי כדי לנצח".

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

תפיסה מדהימה של נערת הכדורים. צפו

מתי ראיתם שוער מבקיע גול עצמי ובישול לשערו במשחק אחד?

צפו: גול אדיר מ-40 מטר

צפו: מה קורה במשחק כשהכדור עובר לשוער בין הרגליים

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
גיא פניני
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים