שתף קטע נבחר

"צריך לגנות את התנהגות הקהל במגרשים"

בחיפה התייחסו לעימותים האחרונים בין סופו וטוואטחה לאוהדי הפועל ת"א ולקהל הירוק. הקבוצה השתתפה בטורניר לזכרו של דוד "לולו" ירון ז"ל, שהיה המנהל האדמיניסטרטיבי של חיפה ונפטר לפני שנתיים. שחר: "הוא היה סמל"

סוער לא רק במכבי ת"א. שלושה ימים אחרי שטאלב טוואטחה השליך משענת על אוהדי מכבי חיפה, בכיר בכרמל התייחס לפרשה, כמו גם לעימות בין סופוקליס שחורציאניטיס לאוהדי הפועל ת"א בכדורסל: "אני לא מצדיק את התגובה שלהם, אבל צריך לגנות גם את ההתנהגות של הקהל במגרשים".

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

 

בחיפה מבינים טוואטחה יהפוך מעכשיו "לקורבן" בקרב האוהדים הירוקים וסולחה לא נראית באופק. בכל מקרה המגן צפוי לסיים את דרכו בקבוצה בסיום העונה, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet ספורט בשבוע שעבר. המטרה של הירוקים היא למכור את השחקן לקבוצה מעבר לים כאשר מאמן סטנדרד ליאז', גיא לוזון, מעוניין מאוד בטוואטחה.

 

בתוך כך, ראשי חיפה השתתפו בטורניר לזכרו של דוד "לולו" ירון ז"ל, שהיה המנהל האדמיניסטרטיבי של הקבוצה ונפטר לפני שנתיים. קבוצת הנערים, "מקס", זכתה בטורניר והנשיא יעקב שחר אמר: "נהוג לומר שסמל הוא כוכב כזה או אחר בכדורגל. אני אומר בוודאות, 'לולו' היה סמל. סמל של אהבת המועדון, סמל של חריצות וסמל של יושר".

 

המנכ"ל איתמר צ'יזיק ספד אף הוא למנהלה האדמיניסטרטיבי של הקבוצה בעבר ואמר: "'לולו' היה חבר קרוב שלי. אם הוא היה פה עכשיו ומכבי חיפה לא הייתה זוכה, הוא היה רועש וגועש מסביב למגרש. הוא היה ירוק לעד מיום הולדתו ועד פטירתו. אנו פותחים פה מסורת שתלווה אותנו להמון שנים תחת הכותרת "ירוק לעד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן כהן
טאלב טוואטחה
צילום: ראובן כהן
מומלצים