שתף קטע נבחר

פוליטיקאית: כשאונס בלתי-נמנע, שכבי ותיהני

אמירה אומללה של חברת מועצה בריטית גררה גל תגובות זועמות ברחבי הממלכה שבשיאו התנצלה והצהירה כי לא תתמודד בבחירות המקומיות

חברת מועצה ממפלגה שמרנית בבריטניה עוררה סערה לאחר שצוטטה אומרת בישיבה: "כשאונס הוא בלתי נמנע, תשכבי אחורה ותהני ממנו". כך דווח ברשת BBC הבריטית.

 

עוד חדשות בעולם:

סודי ביותר: צפו בשיגור לוויין ריגול אמריקני

"מלחמה בחופש המחשבה": האתאיסט המצרי

מריחים שינוי: העולם מתקדם ללגליזציה

 

ברברה דרייבר, ממועצת העיר צ'לטנהאם שכיהנה בעבר כראש העיר, אמרה את הדברים הבוטים בדיון שנערך ביום רביעי האחרון על תוכניות בנייה של 30 אלף בתים בגלוסטרשייר. דרייבר, שדבריה עוררו תגובות קשות מצד ארגוני סיוע לתקיפה מינית, התנצלה על אמירתה ואמרה שלא תתמודד בבחירות המקומיות שייערכו במאי הקרוב.

 

דוברת מרכז לסיוע לנפגעות תקיפה מינית בגלוסטרשייר מתחה ביקורת קשה על דברי דרייבר: "כשאנשים בעמדות כוח אמירות קלות דעת כמו אלה זה מחזק את התפישות השגויות שיש בחברה

לגבי אונס".

 

לפי ה-BBC, דרייבר הביעה צער על הנזק שנגרם מהדברים "הבלתי הולמים" שנאמרו לטענתה, ללא מחשבה. לדבריה, "הצעד הנכון הוא להתרחק מהחיים הציבוריים".

 

מנהיג המפלגה השמרנית שבה חברה דרייבר, רוב גראנהם, אמר כי הוא מבין כמה קשה הייתה ההחלטה שקיבלה. הוא טען כי דרייבר "הקדישה את חייה למועצה ולתושבים הכי פגיעים והמקופחים בעיירה, ועל כך היא ראויה לכל הוקרת תודה".  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דרייבר. התנצלה ופרשה מהמרוץ למועצת העיר
מומלצים