שתף קטע נבחר

מיאמי: אלג'ואן רוצה לעבור אלינו

ההיט הודיעה כי בשבוע הבא ייפגש הסנטר של יוסטון רוקטס, חאכים אולג'ואן, עם בעלי הקבוצה ויבקש לעבור למיאמי. הבעלים של הרוקטס, לס אלכסנדר: "עיסקה עם מיאמי לא תיתכן"

ביום חמישי אמר הג'נרל מנג'ר של יוסטון רוקטס, קארול דאוסן כי קטנים הסיכויים שהסנטר, חאכים אולגו'אן יעזוב את הקבוצה. יומיים אחר כך, בשבת, דיווחה מיאמי היט כי אולג'ואן צפוי להיפגש בשבוע הבא עם הבעלים של הרוקטס, לס אלכסנדר, במהלכה יבקש להשתחרר מיוסטון, כדי לשחק במיאמי.
דאוסן עצמו לא היה יכול להעריך מה יהיו תוצאות הפגישה. "זה לא משהו שדיברנו עליו", אמר לעיתונות המקומית. "לס עושה קודם כל את מה שטוב לקבוצה, ורק אחר כך את מה שטוב לשחקנים".
אלכסנדר אישר שלאחרונה דן עם אנשי ההיט על טרייד, אך הצהיר כי במהלך השיחות לא הובטח דבר. "טרייד עם מיאמי לא יכול להתאפשר, משום שאנחנו רוצים שחקנים שנמצאים בשנתם האחרונה לחוזה. ולמיאמי אין שחקנים כאלה".
גורמים בכירים ביוסטון מסרו כי אם אולגו'אן ישוחרר, הדבר ייחשב להפתעה גדולה. זאת למרות שהשחקן נמצא כעת בשנה האחרונה של חוזהו, העומד על 16.5 מיליון דולר לעונה.
אולג'ואן הציב את מיאמי במקום הראשון ברשימת הקבוצות שבהן ירצה לשחק, עם תום חוזהו. בנוסף ציין את פיניקס ואת הלייקרס במועמדות אפשריות.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ארכיון ידיעות אחרונות
מתנדנד. אולג`ואן
ארכיון ידיעות אחרונות
מומלצים