שתף קטע נבחר

הערכה: קורצקי יחתום לעונה נוספת ברעננה

בקבוצה מאמינים כי המאמן יעמוד בסיכום שהושג איתו בחודש ינואר, והוא יחתום מיד עם סיום העונה על חוזה חדש. יניב לביא: "רשמנו שני ניצחונות משמעותיים על מכבי פ"ת ובני יהודה, שנותנים תקווה"

בהפועל רעננה מאמינים שהמאמן מנחם קורצקי יעמוד בסיכום שהושג איתו בחודש ינואר, והוא יחתום מיד עם סיום העונה על חוזה חדש. קורצקי מחוזר ע"י אלי טביב, אבל ברעננה מאמינים שאחרי שנתנו לו גב גם בתקופות הקשות העונה, הוא ישאר.

 

קורצקי אמר למקורביו שהוא נותן עדיפות לרעננה, אבל עדיין מוקדם לדבר על העונה הבאה, כיוון שהוא סבור שהקבוצה זקוקה לניצחון נוסף כדי להבטיח את ההשארות בליגה. עוד נודע, כי קורצקי מעוניין לראות איך תיראה הפועל רעננה בעונה הבאה, בטרם יחתום.

 

בקבוצה היו אתמול מאושרים בעקבות הניצחון על בני יהודה, שהבטיח את הישארות הקבוצה בליגת העל. מצב הרוח המרומם הביא לכך שמיד אחרי המשחק השחקנים הוזמנו לארוחה ספונטנית במסעדה.

 

עם זאת כלפי חוץ, בקבוצה מנסים לשמור על מתח, כיוון שבמשחקים שנותרו רעננה עדיין זקוקה לשתי נקודות. הקפטן יניב לביא: "רשמנו שני ניצחונות משמעותיים על מכבי פ"ת ובני יהודה, שנותנים תקווה. לא היינו צריכים להגיע ללחץ הזה של סוף העונה, אבל טוב שזה קרה עכשיו. אני מתכונן לכל תרחיש, אפילו לא צפוי, לכן ניאבק עד הסוף כי עד שזה לא גמור, זה לא גמור".

 

הצטרף לרשימת הפצועים. בלדוט (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
הצטרף לרשימת הפצועים. בלדוט(צילום: אבי רוקח)

 

הפועל רעננה בניהולם של אשר אלון ודמיאן רויטמן, הפתיעה רבים, שעד לפני כחודש ראו בה מועמדת בטוחה לירידה . גם העובדה שקהל רב לא נוהר למשחקיה, הנערכים מחוץ לעיר, מהווה קושי.

 

יניב לביא סבור שלהפועל רעננה יש זכות קיום בליגת העל. "לרמה"ש, מכבי פ"ת, אשדוד וקריית שמונה אין יותר אוהדים ממה שיש לרעננה", אמר הבלם. "צריך להבין שהקבוצה לא משחקת ברעננה זה מקשה על גיוס אוהדים. כל היופי בכדורגל, שגם קבוצה כמו הפועל רעננה, שהצליחה מבחינה מקצועית וניהולית, ראויה לליגת העל. אם רוצים לעשות רק ליגה של עשר קבוצות שיש להם הכי הרבה אוהדים, שיעשו ליגה של הקבוצות הגדולות, ושלא יהיו ירידות. איזה עניין יהיה אז לליגה?".

 

בהפועל רעננה טוענים כי חלק מהשינוי שעשתה הקבוצה היה בזכות שילובם של שחקני הבית רז כהן ושניר שוקר. הפועל רעננה סובלת ממכת פציעות, כשאתמול הצטרפו שני שחקנים חדשים: עמנואל אמבולה (מכה בקרסול) ואסי בלדוט (מפשעה).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
מנחם קורצקי
צילום: עוז מועלם
מומלצים