שתף קטע נבחר

סכנין: השחקנים לא קיבלו משכורות

המשכורות לא שולמו לשחקני הקבוצה, אשר חלקם קיבל תלושי דלק בסכום הנמוך מזה אותו אמורים היו לקבל. השחקנים החזירו את התלושים כאקט של מחאה ואחד מהם אמר: "עדיף שנשב בבית". ראש העירייה, מאזן גנאים: "אני מופתע, העברנו למועדון 200 אלף שקל"

למרות ההצלחה המקצועית וההגעה לפלייאוף העליון, לא שקט בבני סכנין. שחקני הקבוצה שוב לא קיבלו את המשכורות שאמורות היו להיכנס ב-25 באפריל ובנוסף חלק מהם קיבלו תלושי דלק שלא בסכום המובטח, אלא רק מחצית מהסכום אותו אמורים היו לקבל.

 

 

שחקנים שעד כה לא מחו על המצב החליטו באקט של הפגנתיות להחזיר להנהלה את תלושי הדלק המקוצצים. קופת המועדון אינה מאפשרת בשלב זה לשלם משכורות ובסכנין מצפפים לתזרים הכספי אותו אמורה עריית סכנין להעביר כמובטח. מדובר ב-1.2 מיליון שקל שטרם הועברו.

 

נכון לעכשיו בסכנין לא מתחילים בהכנות לעונה הבאה, בשל חוסר הוודאות הכלכלית. בקבוצה מעוניינים בהמשך העסקתו של מרקו בלבול, אבל נכון לעכשיו, בעקבות המצב טרם שוחחו עם המאמן רשמית.

 

מאוחר יותר תתקיים פגישה בין בלבול, הקפטן חאלד חלאיילה וראשי המועדון בעניין המשכורות והתלושים. שחקן בקבוצה אמר: "לא נתנו לנו דלק ולא משכורות. הגזינו, עדיף שנשב בבית. עד עכשיו שתקנו וזה מספיק".

 

ראש עיריית סכנין, מאזן גנאים, אמר ל-ynet ספורט: "אני בהחלט מופתע. אתמול (רביעי) העברנו 200 אלף שקל והבטחתי להם שעד סוף מאי יוכנס כל הכסף כמתחייב (מיליון וחצי שקל). בנוסף גם חתמו ערבות על עוד חצי מיליון שקל לבנק, כך שבקופה נוספו 700 אלף שקל ולא ברור מדוע קרה מה שקרה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
שחקני בני סכנין
צילום: אורן אהרוני
מומלצים