שתף קטע נבחר

החברה מדברת: "דונלד סטרלינג לא גזען"

וי סטיבאינו, מי שקולה נשמע בהקלטות המדוברות של בעלי הלוס אנג'לס קליפרס, הגיבה לראשונה: "מעשיו הוכיחו שהוא לא גזען. הוא פשוט מדור אחר וחונך אחרת". צ'ארלס בארקלי: "אם הקליפרס לא תעבור לבעלים אחרים – עונת 2014/15 לא תיפתח"

אחרי ההקלטות, אחרי הזעם ואחרי העונשים – עכשיו הגיע זמן התגובות. פרשת דונלד סטרלינג והציטוטים הגזעניים של הבעלים של הלוס אנג'לס קליפרס, ממשיכה להעסיק את ארצות הברית.

 

האתר DuJour.com מפרסם תגובה ראשונה של סטרלינג לאחר המקרה, בה הוא אומר – "הלוואי והייתי משלם לה (לחברה)", כשהוא מתכוון כמובן לתשלום עבור ההקלטות שהודלפו החוצה. יש לציין כי מלבד האתר הזה, אין עוד סימוכין לציטוטים נוספים של סטרלינג.

 

"הלוואי והייתי משלם לה". דונלד סטרלינג (צילום: AP) (צילום: AP)
"הלוואי והייתי משלם לה". דונלד סטרלינג(צילום: AP)

 

בינתיים, החברה, וי סטיביאנו, אשר לה אמר את הדברים הקשים ("אל תביאי שחורים למשחקים שלי"), מדברת לראשונה. "אני לא חושבת שסטרלינג הוא גזען. הוא אמר מה שהוא מרגיש, כל אחד יכול להגיד כל דבר בלהט הרגע. אני חושבת שמר סטרלינג הוא פשוט מדור אחר. אני חושב שהוא חונך וגדל כדי להאמין בדברים האלה של הפרדה בין שחורים ללבנים".

 

סטיביאנו המשיכה: "מעשיו הוכיחו במהלך השנים שהוא לא גזען. הוא הראה שהוא נדיב ואדם חביב לכולם".

 

בינתיים, ממשיכות חרושת השמועות לגבי האנשים המעוניינים לרכוש את הקבוצה מידיו של סטרלינג. ביניהם אפשר גם למצוא את המתאגרף פלויד מיוות'ר ג'וניור, כוכבת הטלוויזיה אופרה ווינפרי ואפילו המפיק ההוליוודי, דייויד גפן.

 

אבל מה יקרה אם הקבוצה לא תעבור לידיים אחרות. צ'ארלס בארקלי, כוכב העבר ופרשן הבית של TNT, נתן את הדעה שלו: "לא יהיו משחקי NBA, בכלל, אם עונת 2014/15 תיפתח כשהקליפרס בבעלותו של דונלד סטרלינג".

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

צפו בטניסאית שנפלה, המשיכה לשחק בישיבה וזכתה בנקודה

בקליפ אחד כל שערי כריסטיאנו רונאלדו במדי ריאל מדריד

צפו: השחקנים עלו למגרש עם קסדות על הראש כמחווה לאיירטון סנה

צפו בגול הכי מהיר שנכבש השנה

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
דונלד סטרלינג לוס אנג'לס קליפרס
צילום: AFP
מומלצים