שתף קטע נבחר

יצחקי הוא היחיד במכבי ת"א עם מענק אליפות

קרויף החליט על מדיניות של מענקים זהים לשחקני הסגל, אך החלוץ חתם על חוזהו טרם הגעתו של המנהל המקצועי. גובה המענק: מיליון ש"ח ברוטו, בעוד שאר חבריו יקבלו 14% מהסכום. מכבי תחל את המסע לליגת האלופות כבר ב-15 ביולי

אחד השינויים שהנהיג ג'ורדי קרויף במכבי ת"א הוא מדיניות של מענקים זהים לשחקני הסגל במועדון. ל"ידיעות אחרונות" הגיעו תעריפי המענקים השונים ולפיהם ברק יצחקי הוא היחיד שמחזיק במענק אליפות בגובה של מיליון ש"ח ברוטו כחלק מחוזה שנחתם טרם הגעתו של ההולנדי, בעוד יתר חבריו יקבלו 14% מהסכום.

 

מיד עם הגעתו של קרויף למכבי ת"א, הוא החליט על המדיניות הנהוגה באירופה - מענקים זהים לכל השחקנים ותעריף זהה על כל נקודה, כשהפערים נובעים מהבדלים בשכר הבסיס.

 

הרוויח. יצחקי (צילום באדיבות האתר הרשמי של מכבי ת"א) (צילום באדיבות האתר הרשמי של מכבי ת
הרוויח. יצחקי(צילום באדיבות האתר הרשמי של מכבי ת"א)

 

מעיון בחוזי השחקנים עולה כי כולם מרוויחים אלף דולר לנקודה על פי 60 נקודות שנתיות, ויתר השכר מובטח בשכר הבסיס. כל אחד משחקני מכבי יקבל 20,000 דולר מענק אליפות, כשזכייה בגביע הייתה מכניסה לחשבון הבנק שלהם 20,000 דולר נוספים. בנוסף, מתברר כי אף שחקן במועדון לא מקבל בונוס במקרה של תיקו במשחק ביתי.

 

עלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית שווה לשחקנים 20,000 דולר ולאחר שמכבי עלתה למשחק מול באזל, כל שחקן קיבל 10,000 דולר נוספים. עדיין לא נקבע התעריף לעליה של שלב הבתים של ליגת האלופות. מדובר במדיניות שתיכלל בכל אחד מהחוזים שייחתמו במכבי, כולל בעונה הבאה.

 

מחכים לתשובה מסוזה. קרויף וגולדהאר (צילום: EPA) (צילום: EPA)
מחכים לתשובה מסוזה. קרויף וגולדהאר(צילום: EPA)

 

הצהובים יחלו את המסע האירופי שלהם במוקדמות ליגת האלופות כבר ב-15 ביולי, מה שמותיר להם זמן קצר מאוד לפגרה ולהכנות. הקבוצה תצא לחופש אחרי המשחק בסכנין ב-19 לחודש, כשלפחות חמישה-שישה מהשחקנים ייצאו למסע הנבחרת במקסיקו ובארה"ב. האימונים יחלו בסביבות 20 ביוני ומכבי תהיה מדורגת עד לשלב הפלייאוף.

 

במועדון קיים כעס על ההתאחדות לכדורגל מאחר והמגמה היא לקיים את משחק נעילת העונה מול סכנין רק ביום שני, מה שמעכב את היציאה של השחקנים לחופשות. בינתיים נקבע כי משחק ההכתרה מול עירוני ק"ש בבלומפילד, בו תקבל מכבי את צלחת האליפות, הוזז ליום ראשון (19:30). החגיגות הרשמיות יתקיימו רק בחמישי הבא.

 

הבעלים מיץ' גולדהאר ינצל את שהותו בארץ כדי להיפגש בימים הקרובים עם ג'ורדי קרויף על מנת לסגור את התקציב לעונה הבאה. במכבי עדיין מחכים לתשובה סופית מפאולו סוזה באשר לעתידו וההערכה היא כי הוא יישאר לעונה נוספת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ג'ורדי קרויף
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים