שתף קטע נבחר

בראון: "לא מאמין שאני שוב בגמר הגביע"

קשר קריית שמונה, שזכה בשנה שעברה בגביע המדינה יחד עם הפועל ר"ג, מתרגש לקראת הופעה נוספת במעמד הגדול מול מכבי נתניה (ד', 20:00). ל-ynet ספורט אמר: "אם לא אזכה שוב - לא עשיתי בזה כלום. אנחנו פייבוריטים? לגביע אין חוקים"

ההתרגשות בקריית שמונה לקראת גמר גביע המדינה מחר (ד', 20:00, אצטדיון ר"ג) מול מכבי נתניה בשיאה. החבורה של איזי שרצקי וברק בכר מגיעה לגמר כפייבוריטית ברורה לזכיה בתואר, כשהיא בכושר הטוב ביותר בליגת העל ומחזיקה ברצף של 14 משחקים ללא הפסד.

 

לקריית שמונה יש יתרון מול העולה הטרייה לליגת העל, אך במועדון מנסים לשמור על צניעות ולא לצאת בהצהרות. בקריית שמונה זוכרים היטב את הגמר בשנה שעברה - הקבוצה הגיעה לאותו מעמד והייתה פייבוריטית מול הפועל ר"ג, שכבר נשרה לליגה הלאומית. דווקא אז כשלה קריית שמונה ברגע האמת, בבעיטות הכרעה מ-11 מטרים.

 

וובה בראון, שחקן אלמוני דאז בהפועל ר"ג, היה שותף לזכיה המפתיעה בשנה שעברה. העונה הוא הפך לבורג משמעותי מאוד בקבוצה אותה ניצח בגמר - קריית שמונה, ותפס מקום קבוע בהרכב. בראון נרגש לקראת משחק הגמר השני שלו ברציפות וסיפר ל-ynet ספורט: "אני לא מאמין שאני זוכה להגיע שוב לגמר, אבל אם הגביע לא יישאר אצלי אז לא עשיתי בזה כלום".

 

בראון נזכר בשמחה האדירה מהזכיה בעונה החולפת עם ר"ג: "אי אפשר להסביר את זה במילים, זו תחושה עילאית. אני מאחל לכל שחקן לזכות בגביע, אני מדבר על זה וכולי צמרמורת". בראון יודע כי קבוצתו פייבוריטית אך מבהיר כי אסור להיות שאננים: "ברור שיש חשש כי לגביע אין חוקים, זה משחק ברגע נתון וגם השופט יכול להכריע אותו". 

 

בראון שיחגוג לאחר הגמר את יום הולדתו ה-25 מודה שאם הייתם שואלים אותו לפני שנה אם הוא יהיה עם שני גביעים תוך שנה הוא לא היה מאמין: "זה לא נקלט, חלמתי להגיע פעם אחת לגמר והנה - אני כבר בפעם השנייה שם".

 

על הפריצה האישית שלו מספר בראון: "הפכתי להיות שחקן מוביל. זה מחמיא לי שמדברים עליי, אני עובד קשה וזה חשוב לי. המאמנים נותנים לי ביטחון ושקט ואני מחזיר להם, באתי לפה כשחקן משלים בסגל ופתאום הפכתי לשחקן שהכל עובר דרכו. אני מודה כל יום על העונה שאני עובר עם ק"ש".

 

שחקני קריית שמונה יגיעו היום בצהריים למרכז הארץ ויערכו את האימון המסכם באצטדיון ר"ג. שחקני הקבוצה ישהו במרכז עד לאחר הגמר, בתקווה לחזור לצפון עם הגביע. 4,400 אוהדים כחולים הבטיחו את מקומם בגמר הגביע מחר ובקבוצה מאמינים שמעל ל-5,000 אוהדים יגיעו בסופו של דבר לאצטדיון הלאומי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
וובה בראון בגמר הקודם
צילום: אורן אהרוני
מומלצים