שתף קטע נבחר

ק"ש במו"מ מתקדם עם פרנסיס בנג'מין הניגרי

המגן השמאלי, שהיה על סף חתימה בקבוצה בחלון ההעברות של חודש ינואר, צפוי להגיע אליה בעונה הבאה. במועדון יחפשו גם חלוץ זר

מחזיקת הגביע הטרייה, קריית שמונה, לא מאבדת זמן וכבר עתה מתחילה לבנות את הסגל לקראת העונה הבאה. ל-ynet ספורט נודע כי הרכש הרציני הראשון לקראת העונה הבאה יהיה המגן השמאלי הניגרי, פרנסיס בנג'מין בן ה-20.

 

המגן של הנבחרת הניגרית נחשב לכישרון גדול, וכבר בחלון ההעברות של חודש ינואר היה על סף חתימה בק"ש. ביממה האחרונה של חלון העברות נחת המגן בישראל לאחר שסוכמו מולו כל הפרטים, אך קבוצתו הניגרית הארטלד הערימה קשיים ודרשה 50 אלף דולר עבור השאלתו.

 

איזי שרצקי. כבר עובד במרץ על העונה הבאה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
איזי שרצקי. כבר עובד במרץ על העונה הבאה(צילום: ראובן שוורץ)

 

מאחר שמדובר היה בשעות האחרונות של חלון ההעברות, סירב שרצקי לשלם את הסכום והמגן המאוכזב עזב את ישראל בכעס. לאחר הזכייה בגביע חודש המו"מ בין שרצקי למשה הר אדיר,

שמייצג את המגן הניגרי, ובמועדון רוצים לסגור את העסקה.

 

הר אדיר העביר לשרצקי את דרישות הארטלד: רכישת כרטיסו של השחקן תמורת 300 אלף דולר, או השאלתו לעונה תמורת 30 אלף דולר עם אופציה לרכישה בסיום העונה, כאשר סכום ההשאלה יקוזז מהסכום אותו דורשים הניגרים. בק"ש נוטים ללכת לאופציה של השאלה לעונה ובסיומה יחליט הבעלים האם לרכוש את כרטיסו של השחקן.

 

מלבד בנג'מין צפויה ק"ש להתחזק גם בחלוץ זר, כאשר הנטייה של הצפונים היא לוותר על רוג'רס קולה לקראת העונה הבאה בעקבות הפציעות הרבות מהן סובל החלוץ.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ברק בכר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים