שתף קטע נבחר

רמב"ם: אחרי הניתוח גילו - עצם הגולגולת אבדה

גבר שהותקף נותח בראשו בבית החולים רמב"ם, ומאוחר יותר התברר: עצם הגולגולת שהוסרה זמנית בניתוח - הלכה לאיבוד, כך מדווח "ידיעות אחרונות". כעת תובע האיש מיליונים: "רשלנות שדירדרה את מצבי"

כל מי שנכנס לניתוח , אפילו פשוט, מכיר היטב את כל החששות שנלווים להליך: מה יקרה אם משהו ישתבש? בסיפור הזה, טוען המנותח, הניתוח הרס את בריאותו. כעת הוא תובע מבית החולים מיליוני שקלים בגין "התרשלות והידרדרות במצבו".‬

 

הכל התחיל לפני כשנתיים כאשר האיש, גבר בן 59 מהצפון, נפל קורבן תמים לקטטה שפרצה באולם חתונות והוכה בראשו. הוא איבד את הכרתו וסבל מדימום קשה. תחילה קיבל טיפול תרופתי, ומשזה לא הועיל הוחלט לנתח אותו.

   

 

חדשות בריאות נוספות:

 

הניתוח בוצע במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה, ובמהלכו הסירו הרופאים חלק מעצם הגולגולת שלו כדי לחדור לאיברים הפנימיים בראש. משיקולים רפואיים הוחלט לא להחזיר את העצם למקומה מיד ולחכות כדי לראות איך מתקדם מצבו.

 

העצם הופקדה בינתיים בבנק העצמות של בית החולים. כמה חודשים לאחר מכן הגיע האיש לניתוח להחזרת העצם, אבל בהגיעו נמסר לו לאחר המתנה ארוכה מכתב שלפיו "הניתוח נדחה מסיבה טכנית‭."‬

 

החולה טוען כי זמן מה לאחר מכן נדהם לגלות שהניתוח בוטל משום שהעצם שלו אבדה. במקומה הושתלה בראשו עצם מלאכותית, שאותה כבר בחר להשתיל בבית חולים אחר.

 

בעקבות האירוע הגיש החולה באחרונה תביעת מיליונים נגד רמב"ם באמצעות עו"ד איתן האזרחי וישראל שוייצר ממשרד עו"ד שחל-האזרחי. התביעה הוגשה לבית המשפט המחוזי בחיפה "בגין רשלנות של רמב"ם והידרדרות במצבו‭."‬

 

התובע טוען שהוא "סובל מדיכאון, נזקק למקל הליכה, סובל מהתקפי אפילפסיה, מפרכוסים, מפגיעה בזיכרון, מבעיות בשדה הראייה ומבעיות שמיעה קשות‭."‬ לתביעה מצורפת חוות דעת של רופא מומחה בנוירוכירורגיה התומכת בטענותיו. כמו כן תובע האיש את שלושת תוקפיו שגרמו לפציעתו.

 

דובר רמב"ם: "כתב התביעה טרם הגיע אלינו. כשיתקבל יטופל כמקובל". ‬




 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
ניתוח ההמשך נדחה משום שהעצם אבדה
צילום: shutterstock
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים