שתף קטע נבחר
גרפיקה

מושיק עפיה על פשיטת הרגל: "לא מתבייש, לא רוצה נדבות - עוד אחזור בגדול"

"נהגתי במכוניות חדשות, גרתי בדירות מפוארות. הייתי פזרן, עשיתי שטויות. אמרו לי לשמור כסף ליום שחור - ולא הבנתי מה זה אומר עד שהיום השחור הגיע, וכסף לא נשאר. אבל אני אעבוד קשה בשביל להחזיר כל שקל - ולשם כך, אעשה מוזיקה טובה". בלעדי ל-ynet: מושיק עפיה כותב למעריצים

אומרים שבכל רע אפשר למצוא גם טוב, והיום - עם פרסום הידיעה ב-ynet על בקשתי לפשיטת רגל, גיליתי עד כמה המשפט הזה נכון. בשעות שחלפו מאז זכיתי לקבל אהבה - אהבה אמיתית ונטולת כל אינטרסים - ממאות אנשים. מקורבים ואפילו זרים לחלוטין, ומעריצים שהולכים איתי כבר דרך ארוכה ורבת שנים, שביקשו לתמוך בי ביום זה, ולומר לי דבר אחד: "תהיה חזק".

 

כתבות נוספות על מוזיקה מזרחית ב-ynet:

 

היו לי המון לילות ללא שינה בשנה שחלפה, שבהם חשבתי על הדרך שעברתי, וכיצד נקלעתי למצב הזה. בלילות האלה אני נזכר איך כדי להגשים את החלום שלי להיות זמר, עבדתי בשלוש עבודות ונסעתי בטרנטה לכל פינה בישראל שנתנה לי במה ומיקרופון. לאט לאט, בזכות עבודה קשה ומתנה שקיבלתי מאלוהים שלמעלה, הצלחתי להגשים את החלום. נהגתי במכוניות חדשות, גרתי בדירות מפוארות - כן, חייתי את החיים הטובים. במבט לאחור, אני מאמין שנהגתי כך כדי לפצות על חסך של ילד שמעולם לא ידע שפע כזה, ולא האמין אפילו שיום יבוא וכל זה יתגשם.

 

בשנים הטובות, הסובבים שלי אמרו לי לשמור כסף ליום שחור. לא הבנתי את המשמעות של המשפט הזה עד שהגעתי לאותו יום שחור, וכסף כבר לא נשאר לי. הייתי פזרן, חילקתי כספים, תרמתי לכל מי שרק ביקש, ואפילו מי שלא ביקש אבל שמעתי שהוא נזקק. אפילו עשיתי חתונה מפוארת מדי. בואו נודה, עשיתי שטויות. קיבלתי סטירה אחרי סטירה, ועברתי כמה שנים מאוד לא פשוטות וקלות.

 

קרוב לעשרים שנה אני נמצא על הבמות. הוצאתי 15 אלבומים ואני חתום על עשרות להיטים. הגעתי למעמד הזה מכלום. במו ידי, בעשר אצבעותי, וללא שום עזרה מאף גורם שבעולם, הפכתי לאחד הזמרים המצליחים ואהובים בישראל. לצערי, הגעתי בתקופה האחרונה למקום הנמוך ביותר שיש - ואני לא מתבייש להודות בזה.

 

"לא מאשים אף אחד, רק את עצמי" (צילום: מוטי קמחי) (צילום: מוטי קמחי)
"לא מאשים אף אחד, רק את עצמי"(צילום: מוטי קמחי)

אני יודע לשיר, אבל גרוע בלנהל - ולצערי לא השכלתי במהלך השנים להעמיד לצידי אדם שיעזור לי להתנהל ולכלכל נכון את צעדי. אני לא מאשים אף אחד מלבד את עצמי. האחריות היא שלי ורק שלי. ועדיין, אני לא טייקון שהתרסק. גדולים וטובים ממני נפלו. אבל אני מוכן לעבוד קשה והולך לעשות את זה יום וליל כדי להחזיר בחזרה כל שקל שאני חייב. לשם כך, אני מבטיח למעריצים שלי שאמשיך לעשות מוזיקה טובה. אמשיך להקליט ולהופיע. אמשיך לשיר ולשמח אנשים. בשביל זה אני קם בבוקר.

 

בחודשים האחרונים אני מנוהל במשרד "כחול לבן אמנים" ומרגיש לראשונה בקריירה שהגעתי לבית. אני מקליט שירים חדשים, מופיע באירועים וב-10 ביוני משיק מופע חדש במועדון הרדינג 3 בנמל תל אביב.

 

אני לא מבקש עזרה מאף אחד, לא מעוניין בנדבות ולא מתבייש במצב אליו נקלעתי. ישנו דור שלם שגדל עם השירים שלי ואני לא מתכוון לאכזב אותו. אז אנא, אל תספידו אותי. תזכרו, אדם לא נמדד בנפילות - אלא במהירות שבה הוא קם מהן וממשיך קדימה. אני מאמין בקהל שלי ומנצל את ההזדמנות כדי להבטיח לכולם - מפה אני רק הולך לעלות למעלה.

 

(הביא לפרסום: אבי שושן)

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום:  יניר סלע
מושיק עפיה
צילום: יניר סלע
לאתר ההטבות
מומלצים