שתף קטע נבחר

צפו: המגדל הלוהט שלעולם לא תגורו בו

יזמי מגדל היוקרה "מאייר ברושטילד" שנבנה בת"א ממשיכים לחפש רוכשים פוטנציאליים באמצעות הפקות ענק. הפעם אירחו אנשי עסקים וסלבס בתערוכת "צבע טרי" וניסו לשכנע אותם לרכוש דירות פנטהאוז, שתג המחיר שלהן יכול להגיע עד 170 מיליון שקל. האם היו קופצים על המציאה?

אחרי מופע בלט על פיגומים, תחרות אדריכלים צעירים ופעלולים שיווקיים נוספים - יזמי מגדל היוקרה "מאייר ברושטילד" ממשיכים באיתור רוכשים פוטנציאליים. חברת ברגרואין רזידנטיאל, הבונה את אחד המגדלים היקרים ביותר בתל-אביב, אירחה שלשום (ה') בערב אנשי עסקים וסלבריטאים במסגרת תערוכת אמנות של אמני "צבע טרי".  

 

מגדל מאייר - כותרות נוספות בערוץ הנדל"ן :

  

 

התערוכה התקיימה על פני 3 קומות (בקומות 38-40 במגדל) וכן לאורך לובי המגדל ובחלק מדירות היוקרה שהוא מציע למכירה. רק דוגמא, מחירי הדירות נעים בין 10 ל-179 מיליון שקל, והדירות האחרונות שמנסים היזמים למכור בימים אלה הן דירות הפנטהאוז שעולות בין 30 ל-170 מיליון שקל.

 

לדברי היזמים, הרעיון בקיום התערוכה הוא "לחשוף את הנוף המרהיב שנשקף מקומות המגדל ואת הפסיליטיז והמפרט היוקרתי שלו, תוך תרומה לאמנות ישראלית מקורית ושיתוף פעולה עם גופים יוקרתיים נוספים". אגב, מבקרי התערוכה הוזמנו לרכוש את יצירות האמנות - בדקנו אם הם היו מוכנים לקנות שם דירה. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שרה וגל הדמיות
מגדל מאייר
צילום: שרה וגל הדמיות
מומלצים