שתף קטע נבחר

דיווח: באלמר ירכוש את הקליפרס ב-2 מיליארד דולר

בארה"ב מדווחים כי מנכ"ל חברת מיקרוסופט לשעבר ישלם סכום שיא ב-NBA ויקנה את הקבוצה מלוס אנג'לס מידי משפחת סטרלינג. אשתו של דונלד סטרלינג: "הוא יהיה בעלים מצוין". העסקה כעת עוברת לאישור הסופי של ה-NBA, מג'יק ג'ונסון כבר בירך בטוויטר

מנכ"ל מיקרוסופט לשעבר, סטיב באלמר, ירכוש את קבוצת לוס אנג'לס קליפרס ממשפחת סטרלינג תמורת 2 מיליארד דולר, כך מדווחת רשת ESPN. אשתו של דולנד סטרלינג, שלי, כבר הביעה את הסכמתה לעסקה, שתעבור כעת לאישור הסופי של ה-NBA.

 

מונדיאל 2014 - היכנסו לדף המיוחד של ynet ספורט

  

אם אכן תצא לפועל העסקה - היא תשבור שיא ותהפוך לעסקת המכירה הגדולה בהיסטוריה של ה-NBA. למרות הסכום האסטרונומי - זו תהיה טיפה בים עבור באלמר, ששוויו המוערך עומד על 20 מיליארד דולר.

 

סטיב באלמר. שיא חדש ב-NBA (צילום: AFP) (צילום: AFP)
סטיב באלמר. שיא חדש ב-NBA(צילום: AFP)

 

אישור העסקה מצדו של דולנד סטרלינג כבר לא נחוץ, לאחר ההתבטאויות הגזעניות שלו שהפכו אותו ל"לא כשיר נפשית" על פי המומחים. לכן - שלי היא מיופת הכוח של משפחת סטרלינג והיא זו שתכריע בעניין בסופו של דבר.

 

שלי עצמה נשמעה חיובית מאוד לגבי העסקה ואמרה: "באלמר יהיה בעלים מצוין. השקענו 33 שנים כדי להפוך את הקליפרס לקבוצת NBA ראויה ואני בטוחה שהוא ייקח אותה לגבהים חדשים".

 

מג'יק ג'ונסון, שהתבטא בעבר בחריפות נגד הגזענות מצד דולנד סטרלינג, כבר חגג בטוויטר את הרכישה כשצייץ: "זה ניצחון גדול ללוס אנג'לס ולכל האנשים שחיים בעיר המלאכים".

 

הציוץ של מג'יק ()
הציוץ של מג'יק
 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים