שתף קטע נבחר

בשעה טובה: אשתו של נסיך מונאקו בהריון

שלוש שנים לאחר החתונה הודיעו הנסיך אלברט והנסיכה שרלין כי הם מצפים לילד ראשון משותף ושלישי של הנסיך. לידת יורש העצר צפויה בסוף השנה

מזל טוב: ארמון המלוכה של מונאקו הודיע אתמול (יום ו') כי הנסיך אלברט השני ורעייתו שרלין ויטסטוק מצפים לילד ראשון מאז שהתחתנו ביולי 2011.

 

עוד סיפורים חמים - בפייסבוק שלנו

עוד חדשות בעולם:

בעל הצעירה שנסקלה בפקיסטן רצח אשתו ה-1

מתו בניסיון לחלץ טלפון סלולרי שנפל לביוב

אימה בקומה ה-103: רצפת זכוכית נסדקה

 

"אנחנו שמחים להודיע כי הזוג המלכותי מצפה לילד. הלידה צפויה בסוף השנה הקרובה", נמסר בהודעת ארמון המלוכה. ההערכה היא שהנסיכה נמצאת בחודש השלישי להריונה.

ילד ראשון לאחר שלוש שנות נישואין. הזוג המלכותי (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ילד ראשון לאחר שלוש שנות נישואין. הזוג המלכותי(צילום: AFP)

 (צילום: gettyimages imagebank) (צילום: gettyimages imagebank)
(צילום: gettyimages imagebank)

זהו יהיה הילד הראשון עבור ויטסטוק בת ה-36, שחיינית אולימפית לשעבר מדרום אפריקה, וילד שלישי עבור הנסיך אלברט בן ה-56, ששני ילדיו הקודמים נולדו מחוץ לנישואין.

 

אלברט נחשב במשך שנים ארוכות לאחד הרווקים המבוקשים בעולם. חייו האישיים של אלברט עוררו לא פעם תהיות בקרב תושבי הנסיכות, לנוכח התנגדותו המוצהרת לנישואין והן כללו מערכות יחסים עם הדוגמניות קלאודיה שיפר, נעמי קמפבל והשחקנית ברוק שילדס.

ביום החתונה (צילום: GettyImages) (צילום: GettyImages)
ביום החתונה(צילום: GettyImages)

 (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
(צילום: רויטרס)

רבים חששו כי אלברט לא יקשור לעולם את חייו עם מישהי. ואולם בשנת 2000, במהלך תחרות שחייה שהתקיימה במונאקו, הוא הכיר את ויטסטוק ושש שנים לאחר מכן עברה האחרונה להתגורר בנסיכות. ב-2010 הודיעו השניים על אירוסיהם.

 

לאחרונה נמצאת משפחת המלוכה בכותרות בעקבות יציאתו לאקרנים של הסרט "גרייס ממונאקו" בכיכובה של ניקול קידמן המשחקת את גרייס קלי, אמו של הנסיך אלברט, שנהרגה בתאונת דרכים בשנת 1982.

 

משפחת המלוכה הוציאה הודעה זועמת לאחר הקרנתו של הסרט וכינתה אותו "פארסה שגויה עם הפניות היסטוריות שמקורן בטעויות".

 

הנסיכה סטפני, בתה של גרייס קלי ואחותו של אלברט, הבהירה כי העלילה שנוגעת בין השאר ביחסים בין הוריה אינה מדויקת. "הסרט הזה מעולם לא היה צריך לראות אור", אמרה סטפני בת ה-49. "אם מישהו רוצה לעשות סרט המבוסס על עובדות היסטוריות, אז עליו להיות נאמן לעובדות. הסרט הזה לא עושה חסד עם מונאקו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: GettyImages
הזוג המאושר. הנסיך אלברט והנסיכה שרלין
צילום: GettyImages
מומלצים