שתף קטע נבחר

בן 31 יוצא עם בת 91: "ההיבט הפיזי נהדר"

זה סיפורו של קייל ג'ונס, שמאתגר את כל מה שחשבתם על משיכה ומיניות: "מוחות של אנשים שונים פועלים אחרת". הכירו את אחת מבנות הזוג שלו

מערכות יחסים ובהן פער גילים קיצוני נפוצות בעיקר בין גברים מבוגרים לנשים צעירות, אבל יש גם מקרים הפוכים. אתר "המירור" פרסם בסוף השבוע את סיפורו של קייל ג'ונס בן ה-31 מהעיר פיטסבורג בפנסילבניה, ארה"ב, שמנהל במקביל כמה מערכות יחסים עם נשים שגילן לפחות כפול משלו. הרצינית ביותר ביניהן היא עם מרג'ורי מק'קול, פנסיונרית בת 91, והיא נמשכת כבר חמש שנים.  

"אני לובשת בגדים סקסיים למיטה" ()
"אני לובשת בגדים סקסיים למיטה"
 

ג'ונס על הספה עם אמו (מימין) ועם מק'קול  ()
ג'ונס על הספה עם אמו (מימין) ועם מק'קול

ג'ונס אפילו לקח אותה לפגוש את אמו בת ה-50, ומק'קול טוענת שהקשר שלהם לא מפריע לבניה, שהמבוגר ביניהם הוא כבר 71. חרף פער של כ-60 שנה, השניים טוענים שיש להם חיי מין פעילים. ג'ונס: "מוחות של אנשים פועלים אחרת. יש גברים שמעדיפים בלונדיניות, יש כאלה שמעדיפים ברונטיות, אחרים אוהבים גברים, ואני אוהב זקנות. אני אוהב את קווי הצוואר והקמטים".

 

מערכת היחסים הראשונה שלו עם מישהי מבוגרת ממנו משמעותית החלה בגיל 18, כשניהל קשר מיני ארוך עם בת 50. כיום הוא משתמש באתרי היכרויות או שהוא פשוט מתחיל לשוחח איתן כשהוא פוגש בהן במהלך היומיום. "רוב הזמן טווח הגילאים בשבילי הוא בין 60 ל-80", הוא מספר.

 

את מק'קול, סבתא לנכדים שחלקם מבוגרים ממנו ולה גם נינים, הוא פגש ב-2009 בחנות ספרים וביקש ממנה את הטלפון שלה. היא הייתה רווקה מאז נפרדה מבעלה 37 שנים קודם לכן, והיא הסכימה לצאת איתו לדייט. "בהתחלה קינאתי בנשים האחרות שלו, אבל הוא המשיך לחזור אליי ולומר לי שאני הכי טובה", היא אומרת. "ההיבט הפיזי ביחסים שלנו נהדר. אני מדהימה את עצמי והוא מדהים אותי. אני לובשת בגדים סקסיים למיטה".

ג'ונס ומק'קול. "אני מעריץ שיער שיבה" ()
ג'ונס ומק'קול. "אני מעריץ שיער שיבה"

ג'ונס מודה שנשים רבות שהוא יוצא איתן מתקשות להאמין לו שהוא נמשך אליהן: "נשים דואגות לגבי החזה הנפול שלהן, אבל אני חושב שהטבעיות שבה הם תלויים נראית נהדר. אני ממש לא חובב של ניתוחים פלסטיים. לגבי השיער, אני מעריץ של שיער שיבה. אני מעדיף אותו טבעי".

 

ומה לגבי מערכת יחסים עם עתיד? "ייתכן שארצה לפגוש מישהי ולהתיישב, אבל אני יודע שאחיה אחריהן".

 

רבים סבורים שהוא ממשיך במערכות היחסים הללו מתוך תקווה לקבל ירושה או מתנות, אבל הוא מכחיש: "התגובה הכי נפוצה שאני שומע היא 'אתה נמצא שם בגלל הכסף' או בגלל הירושה. אנשים חושבים שהן קונות לי דברים. אבל זה לא נכון. אני עושה את זה כי אני אוהב את זה. יצאתי עם נשים מקצוות שונים של הקשת הכלכלית, וזה אף פעם לא בגלל מה שיש להן".

 

סיפורו של ג'ונס היכה גלים בעולם ופורסם באתרי חדשות רבים, בהם האפינגטון פוסט, מירור, דיילי מיילטורונטו סאן ואחרים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ג'ונס ומק'קול. "הוא אומר לי שאני הכי טובה"
מומלצים