שתף קטע נבחר

צילום: אביהו שפירא, EPA, מאיר אזולאי, גיל יוחנן, אבישג שאר-ישוב, ששון טירם, ירון ברנר, ron sachs

ריבלין: שום אתנן לא עמד בפניי מעולם

מועמד הליכוד לתפקיד נשיא המדינה לחץ את ידו של ראש הממשלה ואמר: "מחר יכולה להיות שעתי הגדולה, אבל גם שעתה הגדולה של התנועה הזו כאשר אחד מבניה ייבחר לנשיא המדינה של כולם. אני מודה לכם על עמידתכם לצדי ותמיכתכם בי לכהונת נשיא המדינה"

הקרב על הנשיאות - היממה האחרונה: ח"כ ראובן ריבלין, המתמודד לנשיאות המדינה, ניגש אחר-הצהריים (יום ב') לראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך ישיבת סיעת הליכוד ולחץ את ידו. לאחר מכן נשא דברים בפני חברי הסיעה ואמר: "נולדתי לתנועת החרות, ומעולם לא עזבתי את התנועה מול שום פיתוי או אתנן".

 

ריבלין אמר לחברי הכנסת מהליכוד: "מחר יכולה להיות שעתי הגדולה, אבל גם שעתה הגדולה של התנועה הזו כאשר אחד מבניה ייבחר לנשיא המדינה של כולם. אני מודה לכם על עמידתכם לצדי ותמיכתכם בי לכהונת נשיא המדינה".

 

מוקדם יותר היום, שלח חבר הכנסת בנימין בן-אליעזר, שפרש מהמרוץ לנשיאות ברקע החקירה נגדו בחשד לקבלת כספים אסורים, מכתב חריף לראש היחידה הארצית לחקירות הונאה, ובו הזהיר כי לנוכח ההדלפות "ישקול את המשך דרכו" בחקירה. "תחושתו קשה", כתב עורך דינו. הבוקר פורסם כי במהלך בדיקה בסניף בנק נמצאו יותר מ-2 מיליון שקל בכספת שהייתה בבעלותו של בן אליעזר. המשטרה בודקת אם לא דיווח על הסכום. בנוסף, עלה חשד ולפיו חבר הכנסת מטעם העבודה הגיש תצהיר שקר בנוגע לתיק חסוי שמתנהל בבית המשפט.

 

נתניהו עצמו הגיב במהלך הישיבה בעוקצנות לתוכנית המדינית שהציג שר האוצר יאיר לפיד, והסביר את שורשיה בחוסר ניסיון רב-תחומי. "אני רוצה לצטט דברים שנאמרו באוניברסיטת אריאל", אמר נתניהו והתכוון לדברים שאמר לפיד עם כניסתו לחיים הפוליטיים. "אסור לנו לחזור על

הטעות ההיסטורית של השמאל הישראלי שתמיד מודיע מראש על מה הוא מוכן לוותר וגורם לכך שהפלסטינים רוצים עוד ועוד... לא כך מנהלים מו"מ, בטח לא באזור שלנו".

 

בשלב זה נתניהו שלח עקיצה ללפיד שאתמול הציג תוכנית מדינית שעיקרה קביעת מפת גבולות מוצהרת למדינת ישראל. "אכן אסור שחוסר ניסיון במו"מ וחוסר ניסיון בביטחון יובילו לתוכנית פזיזה שהתוצאה שלה תהיה כמו ההתנתקות", אמר נתניהו. "אני לא עוסק בפרשנות מדינית, אני מופקד ועוסק בביטחון אזרחי ישראל ואמשיך להוביל את המדינה באחריות ובשיקול דעת".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל יוחנן
ח"כ ריבלין, היום בסיעת הליכוד
צילום: גיל יוחנן
מומלצים