שתף קטע נבחר

"די למסכת השקרים של אלי טביב"

עמותת האוהדים של בית"ר ירושלים יצאה במתקפה חריפה כנגד הבוס של המועדון, הודיעה על הפסקת שיתוף הפעולה איתו ומחפשת בעלים חדש: "לאחר שנה של ניסיונות לשת"פ, כלו כל הקיצין! האירועים האחרונים עברו את כל הקווים האדומים"

אחרי העימות הגדול בין אלי טביב לשחקני בית"ר ירושלים, נדמה כי נמצא "יריב" חדש לבעלים של הקבוצה, כשהבוקר (ד') התברר שנוצר פיצוץ בין עמותת האוהדים של המועדון לבין טביב.

 

  • מונדיאל 2014 - כל העדכונים האחרונים בעמוד המיוחד של ynet ספורט

 

העמותה שהוקמה לפני כשנתיים, מחזיקה ב-25 אחוזים מזכויות הניהול במועדון, בעוד שטביב מחזיק ב-75 אחוזים. כעת נודע כי הם מעוניינים לחפש בעלים חדש שיחליף את הבעלים לשעבר של הפועל תל אביב והפועל כפר סבא.

 

אלי טביב. עמותת האוהדים: "די לעבודה בעיניים" (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
אלי טביב. עמותת האוהדים: "די לעבודה בעיניים"(צילום: ראובן כהן)

 

מהעמותה נמסרו דברים קשים: "לאחר שנה של ניסיונות לשתף פעולה בכל דרך עם הנהלת המועדון והבעלים אלי טביב, שנה בה תמכנו ועזרנו בכל דרך שהתבקשנו,

שנה בה ניסינו להוביל מהלכים לטובת המועדון וחברי העמותה, נראה כי כלו כל הקיצין!".

 

"האירועים האחרונים שפקדו את המועדון עברו את כל הקווים האדומים שניתן היה לעבור ואנחנו החלטנו להגיד די. די למסכת השקרים. די לעבודה בעיניים. די להבטחות שווא. אלי טביב בעצמו, ובאמצעות נציגיו, פוגע ללא הפסקה בגוף שבזכותו הוא הפך לבעלי בית"ר".

 

"עמותת האוהדים מודיעה על הפסקת שיתוף הפעולה עם אלי טביב ואנשיו ומותירה בידיו את הכבוד להמשיך ולהתנהל לבד. נשמור על האינטרסים של המועדון מהצד, אבל לא נשתף פעולה עם אנשים שמילתם אינה מילה. עמותת האוהדים שומרת לעצמה עבור חבריה את נכסיה ותפעל למציאת בעלים אחר, ראוי יותר, שיחלץ את המועדון ממצבו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים