שתף קטע נבחר

שישה נעצרו ושוחררו בעקבות רצח שלי דדון

בית המשפט העליון התיר לפרסם כי לאחר רצח שלי דדון נעצרו ושוחררו שישה חשודים ערבים-ישראלים, חלקם קטינים. עוד פורסם כי יש התפתחות בחקירה בכיוון אחר

לאחר רצח שלי דדון מעפולה נעצרו לחקירה שישה חשודים ערבים ישראלים, חלקם קטינים. כך התיר לפרסם בצהריים (יום ג') בית המשפט העליון. השישה נחקרו ונמנעה מהם פגישה עם עורך דין במהלך חקירתם ומעצרם שארך כשבוע. העצורים הכחישו קשר לרצח, ובסיום החקירה עלה כי אינם מעורבים ברצח והם שוחררו לביתם. לצד כך נרשמה התפתחות בחקירה בכיוון אחר. "המצב בבית קשה מאוד, אנחנו מנסים לחזור קצת לעבודה ולשגרה, אבל זה מאוד קשה. אנחנו מגששים באפלה", סיפר אתמול יעקב, אביה של דדון, ל-ynet.

 

השישה נעצרו בעקבות חשד להתארגנות בלתי-חוקית, אך כאמור הכחישו קשר לרצח ושוחררו. באחת מהארכות המעצר שלהם אמר אחיו של אחד העצורים, תושב הצפון בשנות ה-30 לחייו: "הוא לא קשור לאירוע, ביום הרצח הוא היה בבית. יש לנו מצלמות להוכחה". 

זירת איתור גופתה של דדון (צילום: חטיבת דובר המשטרה) (צילום: חטיבת דובר המשטרה)
זירת איתור גופתה של דדון(צילום: חטיבת דובר המשטרה)
 

דדון בת ה-19 יצאה מביתה בעפולה למגדל העמק ב-2 במאי בדרכה לראיון עבודה. גופתה נמצאה שעות ספורות לאחר מכן במגרש חניה באזור התעשייה רמת גבריאל. שוטרים מתחנת מגדל העמק, שקיימו סיור שגרתי במקום בסמוך לשעה 15:00, הבחינו בגופה על האספלט של מגרש חניה ריק. הם זיהו סימני דקירה, חשדו שמדובר ברצח והזעיקו למקום כוחות שיטור גדולים.

 

עשרות שוטרים סרקו את האזור ובחנו בין היתר חשד לרצח על רקע לאומני. חמישה בני אדם נעצרו זמן קצר לאחר האירוע, אך הם שוחררו, והחקירה נתקלה מאז במבוי סתום ולא הולידה פענוח.

 

הצו הוסר לבקשת עיתון "הארץ".

 

בהכנת הידיעה השתתף חסן שעלאן
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים