שתף קטע נבחר

חוזרים לישראל: סיקרט צ'יפס 3 יופיעו בבארבי

"סיקרטצ'יפס 3", הפרויקט המוזיקלי של המלחין והגיטריסט טריי ספרואנס, שניגן עם "פיית' נו מור" - תקיים מופע בבארבי תל אביב ב-6 בספטמבר. מחירי הכרטיסים ינועו בין 162-189 שקלים

סיקרט צ'יפס 3 פרוייקט של המלחין והגיטריסט טריי ספרואנס, המוכר בעולם בתור המוח שמאחורי להקת מיסטר באנגל ונגן הגיטרה ב- "King for a Day, Fool for a Lifetime" של פיית’ נו מור - יגיעו להופעה אחת בישראל ב-6 בספטמבר במועדון הבארבי שבתל אביב. מחיר כרטיס בהזמנה מוקדמת יעמוד על 162 שקלים, וביום המופע יעלה 189 שקלים.

 

 

"Book of Horizons", אלבומה הרביעי של הלהקה מ-2004, הציג לראשונה מספר תת-להקות הפועלות תחת המטריה הרחבה של הסיקרט צי'פס 3, שנקראים כך על שמן של ישויות שמימיות מסתוריות הנזכרות בספרות המיסטית. החלוקה לתת הרכבים בעלי סגנון מובחן היא כנראה הדרך היחידה של ספרואנס לתת ביטוי להשפעותיו המוזיקליות הרבות, מפסקולי אימה איטלקיים ובוליווד, דרך דת'-מטאל ניסיוני, ועד מוזיקה פרסית מסורתית.

 

אלבום האולפן החמישי של הצ'יפים שיצא במאי 2008, "Xaphan: Book of Angels Volume 9", הפגיש אותם שוב עם עולמו המוזיקלי של ג'ון זורן, פטרונו של ספרואנס מראשית ימי מיסטר באנגל. האלבום כלל גרסאות ליצירות של זורן מתוך "ספר המלאכים" - ויצא לאור כחלק מסדרת אלבומים שיצאו בלייבל שלו, בהם הוא בחר כמה מהמוזיקאים האהובים עליו

 לעבד ולבצע מחדש את יצירותיו.

 

ב-2013 יצא אלבומו האחרון של ההרכב, "Book of Souls, Folio A", שבו טריי ספרואנס בפעם הראשונה מאז 1999 שיתף פעולה באולפן עם מייק פאטון.

 

במהלך השנים ניגנו עם הסיקרט צ'יפס כמה מוזיקאים בולטים, כמו הכנר אייוינד קאנג, הבסיסט שהזאד איסמעילי ונגן כלי ההקשה ויליאם וינאנט. לישראל יגיעו הסיקרט צ'יפס 3 מסיביר, רוסיה - שם הם ינגנו בבכורה עולמית עם התזמורת הפילהרמונית הרוסית של קרסנויארסק.

 

בהופעה בארץ ינגנו, בנוסף לטריי ספרואנס על גיטרות וסאז, גם קני גרוחובסקי על תופים, טובי דרייבר על הבס, טימב האריס על כינור, חצוצרה וגיטרה - ומאט לבובסקי על הקלידים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: CS3
סיקרט צ'יפס 3. חוזרים
צילום: CS3
לאתר ההטבות
מומלצים