שתף קטע נבחר

חמישית מהרווקות: מעדיפות נעליים על מין

נשים שאינן נשואות יעדיפו להתפנק בזוג חדש והורס של נעליים על פני פינוק בין הסדינים. כך לפחות, טוען סקר חדש ששופך אור נוסף על ההתמכרות הישנה. נשים ונעליים, סיפור אהבה

בעולם קפיטליסטי שמעודד קנייה וצריכה אובססיבית כמעט של חפצים שלרוב איננו צריכים, התמכרות לקניות היא התמכרות לכל דבר, המאופיינת בתסמינים כמו: שקרים, מחשבות טורדניות, פגיעה באנשים קרובים ועוד. היא נועדה בעיקר על מנת לשפר את מצב הרוח ועל כן כל אירוע הופך לסיבה לצאת למסע קניות: פרידה מהחבר, ריב עם ההורים, בעיות במשרד, מבחן חשוב וכדומה. עבור המכורים, אין כמו קניה על מנת שהדברים יראו טוב יותר, אבל וזה אבל גדול – רבים מהם שוכחים שההרגשה הטובה היא זמנית בלבד ודרך התמודדות זו עם קשיים היא לא פחות מהרסנית.

 

עוד בנושא:

הכי נוח לי עקבים או שקרים שנשים מספרות 

נראה אתכם הולכים על עקבים גבוהים

רווקים שווים מחכים לכם כאן

 

מן הצד השני, כאשר לא מדובר בהתמכרות אלא באהבה לאופנה המאופיינת בשליטה ולא מסכנת את המצב הכלכלי, אין בכך כל רע. עד כמה האהבה שלך לקניות גבוהה? שאלי את עצמך האם היית מעדיפה לקנות זוג נעליים או לעשות סקס.

 

מסקר קצר ולא מדעי שערכתי בקרב בנות המין הנשי, הדילמה הזו אכן קשה והטיעונים הבולטים היו: "סקס נמשך זמן קצר ואילו מנעליים אוכל ליהנות במשך חודשים ארוכים" או "סקס אפשר לעשות תמיד אבל הסייל הזה לא ישאר כאן לנצח", "אני מרגישה יותר יפה כשאני קונה עוד זוג נעלי עקב והגבר שלי יצא מזה רק נשכר" ועוד טיעונים ברוח הזו.

 

סקס מוכר? אולי, אבל נעליים מוכרות יותר

אתר קניות הנעליים shoebuy.com ערך סקר דומה בקרב 1000 נשים בגילאי 35 עד 44 (יש לסייג שסקר זה אינו מדעי, כיון שלאתר יש אינטרס שיווקי מובהק), ומצא ש-1 מתוך 5 נשים לא נשואות מודה שקניית זוג נעלי עקב מדליקה אותה יותר מאשר בילוי בין הסדינים. בקרב הנשים הנשואות, לעומת זאת, רק אישה אחת מתוך 6 העדיפה לרכוש נעלי עקב על פני סקס עם בעלה.

 

ומה לגבי שקרים? כמה מהנשים משקרות לגבי המחיר האמיתי של זוג הסטילטו החדשים? התשובה, על פי הקונות באתר, היא שמחצית לא מספרות את האמת על הרכישה. נתון לא כל כך מפתיע, יש לציין, ויחד עם זאת, חשוב לזכור שאם כבר העדפת קניית נעליים על פני סקס, חשוב לשמור על הזוגיות כי פגיעה באימון עשויה לערער את תשתית היחסים בצורה חמורה ביותר. חוץ מזה, שקרים, כידוע, סופם לצוף על פני השטח במוקדם או במאוחר, במיוחד אם יש לכם חשבון בנק משותף.

 

ממצאים מעניינים נוספים שעלו מהסקר הם שמחצית הנשאלות שופטות אדם על פי סוג הנעליים בלבד, כלומר חברת נעליים מוכרת וטובה או נעל איכותית וחדשה יכולה לזכות מישהו/י בנקודות ביצירת רושם ראשוני וכידוע - רושם ראשוני ניתן לעשות רק פעם אחת.

 

כן, זאת בהחלט היתה החלטה טובה יותר לקנות אתכן מאשר ללכת לבר ולצוד (צילום: Index Open) (צילום: Index Open)
כן, זאת בהחלט היתה החלטה טובה יותר לקנות אתכן מאשר ללכת לבר ולצוד(צילום: Index Open)

 

17 זוגות נעליים בממוצע

סדרות וסרטים רבים מקדשים את הקשר בין הנשים לנעלי העקב, כשהבולטת שבהן היא כמובן "סקס והעיר הגדולה", אך בפועל - ראשיתו של הרומן הוא דווקא בין נעלי העקב לגברים. נתון קצת אירוני לאור העובדה שכיום גברים מפסידים לעיתים בקרב אל מול הנעל הנחשקת. נעלי העקב הומצאו במקור בשנת 1500 עבור רוכבי הסוסים הגברים, על מנת לסייע להם להכניס את הרגל בצורה יציבה יותר לתוך הטבעת התלויה בצד האוכף. מאז עברו שנים רבות והגברים פחות התחברו לעניין, אבל הרומן בין נעלי העקב והנשים דווקא הלך והתפתח לאורך השנים.

 

 

עד כמה הוא התפתח? הנשים האמריקאיות מודות שיש להן בממוצע כ-17 זוגות נעליים בארון, מספר מכובד לכל הדעות. ואם חושבים על סיבה משעשעת נוספת על למה נשים יעדיפו נעלי עקב על פני סקס עם בן הזוג אולי אפשר לזקוף את הבחירה לכמות הפרטנרים האפשרית שמהם היא צריכה לבחור לעומת הבחור היחיד איתו היא מנהלת קשר מונוגמי, אם כי למה לבחור כשאפשר לשלב גם וגם, נקודה למחשבה.

 

 

 

הכותבת היא מטפלת זוגית

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Index Open
לא היה לי סקס כבר חודש. הנעליים שלי מספקות אותי היטב
צילום: Index Open
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים