שתף קטע נבחר

דיווח: כרמלו אנתוני יישאר בניקס

כלי התקשורת בארה"ב מציינים כי הפורוורד יחתום בזמן הקרוב על חוזה לחמש שנים בשווי 120 מיליון דולר. אנתוני כבר עדכן את שיקגו בולס, לוס אנג'לס לייקרס ויוסטון רוקטס עימן היה בשיחות כי הוא לא ישחק עבורן בעונה הבאה. צפוי להרוויח את השכר הגבוה ב-NBA

על פי דיווחים בארה"ב, אחרי סאגה של כמעט שבועיים (מאז שהפך לשחק חופשי ב-1 ביולי), כרמלו אנתוני יודיע מחר (א') כי הוא יישאר שחקנה של ניו יורק ניקס בחמש השנים הקרובות. הפורוורד צפוי להרוויח כ-120 מיליון דולר לאורך התקופה - 24 מיליון לעונה, השכר הגבוה ביותר בליגה הטובה בעולם.

 

מונדיאל 2014 - היכנסו לעמוד המיוחד של ynet ספורט

 

בימים האחרונים אנתוני שקל את הצעותיהם של שיקגו בולס, לוס אנג'לס לייקרס ויוסטון רוקטס, שרדפו אחריו וניסו לשכנעו בדרכים מיוחדות לחתום (שיקגו הכינה עבורו סרט מיוחד). הפורוורד הודיע להן היום כי הוא לא יחתום בשורותיהן ויישאר בניקס.

 

אנתוני. יישאר ניו-יורקר (צילום: AP) (צילום: AP)
אנתוני. יישאר ניו-יורקר(צילום: AP)

 

חוזה המקסימום שהניקס יכולים להציע לאנתוני יכול היה להגיע ל-129 מיליון דולר, אך הוא ויתר על 9 מיליון בכדי שניו יורק תוכל להחתים עוד שחקן או שניים טובים שישפרו את הסיכוי להגיע לפלייאוף.

 

לאחר השיחות עם קבוצות הליגה השונות, נפגש מלו שוב עם נשיאה החדש של הניקס, פיל ג'קסון, והתחייב בפניו כי הוא יישאר במדיסון סקוור גארדן. אנתוני בן ה-30 נבחר 7 פעמים למשחק האול-סטאר ב-NBA, פעמיים בחמישיית העונה השנייה של הליגה, ומלך הסלים ב-2012/13.

 

עוד ב-ynet ספורט:

סיכום המשחק בין ברזיל לגרמניה ב-10 שניות

ככה נראו רחובות ארגנטינה, לאחר העליה לחצי הגמר. צפו

שיר המונדיאל הכי פרובוקטיבי שיצא לברזיל 2014. צפו

צפו באוהד ה''נכה'' שפרץ למגרש במונדיאל

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים