שתף קטע נבחר

כץ החליט: הפועל חיפה תשחק בסמי עופר

בעלי האדומים הודיע להתאחדות לכדורגל כי בעונה הבאה הקבוצה תשחק באצטדיון החדש. "החלטה לא פשוטה מבחינה כלכלית, אבל הייתי קשוב לרחשי הלב של הקהל". ראש העיר, יונה יהב: "מקווה שהקבוצה תחזור להיות גורם מוביל עוד יותר בכדורגל הישראלי"

הפועל חיפה תשחק בעונה הקרובה באצטדיון הכדורגל החדש בעיר ע"ש סמי עופר, כך החליט היום (א') בעלי המועדון יואב כץ. הבעלים מסר לפני שעה קלה על החלטתו להתאחדות לכדורגל. כזכור האדומים כבר הצהירו כי בכוונתם לשחק בעכו בעקבות העלויות הגבוהות הצפויות באצטדיון החדש, אך בסופו של דבר הבעלים שינה את דעתו.

 

מונדיאל 2014 - היכנסו לעמוד המיוחד של ynet ספורט

 

כץ סיפר על הלבטים הרבים בדרך להחלטה: "מדובר בהחלטה לא פשוטה הן מבחינה כלכלית, שכן מדובר בתוספת של מיליוני שקלים בהוצאות התפעול של המועדון אותו אני נושא לבד על כתפיי, והן מבחינת קיבולת האצטדיון החדש שגדולה על הפועל חיפה", אמר הבעלים. 

 

אצטדיון סמי עופר. גם הפועל חיפה תשחק בו (צילום: צבי רוגר, עיריית חיפה) (צילום: צבי רוגר, עיריית חיפה)
אצטדיון סמי עופר. גם הפועל חיפה תשחק בו(צילום: צבי רוגר, עיריית חיפה)

 

"למרות זאת, קיבלתי את ההחלטה לשחק בחיפה, בעיקר לנוכח רחשי הלב של האוהדים שהיה חשוב להם מאוד שהקבוצה תמשיך לשחק בעיר. עכשיו הכדור במגרש של עשרות אלפי האוהדים האדומים. אנו קוראים לקהל האדום לבוא ולהתאחד באצטדיון החדש ולהינות מחוויית כדורגל במתקן מפואר ומהקבוצה האטרקטיבית שבנינו בהובלתו של המאמן ראובן עטר", סיכם כץ.

 

גם ראש העיר, יונה יהב, שמח על החלטתו של כץ ואמר: "אני מברך את הפועל חיפה ואותנו. המקום היחידי לקבוצה הוא אצטדיון סמי עופר ואני מקווה שהקבוצה תחזור ביחד עם המתקן המרהיב הזה להיות גורם מוביל עוד יותר בכדורגל הישראלי. אני מודה ליואב כץ ולכל העוסקים בדבר".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
יואב כץ
צילום: אורן אהרוני
מומלצים