שתף קטע נבחר

גלית כהן

קהילה תומכת בית מאיר, חברת שלו - שירותי שיקום ייחודיים ומתקדמים

גלית כהן מקהילה תומכת בית מאיר, חברת שלו - שירותי שיקום ייחודיים ומתקדמים

 

תחומי עיסוק: בהכשרתי עובדת סוציאלית. עובדת בתחום שיקום בריאות הנפש 13.5 וחצי שנים. כיום מנהלת קהילה תומכת לנפגעי נפש בבאר שבע.

 

קצת על עצמי: כבר מגיל צעיר התבהרה בתוכי ההבנה כי ארצה לעבוד עם אנשים בעבודה המאפשרת מפגש של גדילה, צמיחה ושינוי. למדתי תואר שני בעבודה סוציאלית במגמת טיפול באמנות. התמחתי גם בהדרכה וסיימתי קורסי הכשרת מדריכי סטודנטים ו-SUPERVISION בשיקום.

 

בעבר עבדתי כעובדת סוציאלית בתחום ההתמכרויות ובשנים האחרונות אני מתמחה בתחום בריאות הנפש. את דרכי בתחום התחלתי כעובדת סוציאלית בהוסטל ודיור מוגן לנפגעי נפש. כעבור שנתיים הפכתי למנהלת המקום. לימים פיתחנו יחד עם משרד הבריאות מודל ייחודי של קהילה תומכת, אותה אני מנהלת ומפתחת גם היום. המודל הייחודי הלך והתפתח בכל רחבי הארץ.

 

אני שמחה כי המפגש עם הצוותים והמתמודדים איתם אני עובדת - אכן הינו מפגש הדדי של צמיחה ושינוי. למדתי רבות מכל מפגש ומאמינה בחשיבותו של חיבור בינאישי המאפשר יצירה של בחירה, תקווה, משמעות וגדילה.

 

משהו שלא יודעים עליי: אני נהנית גם מעולם התאטרון: יש לי תעודת מנחת דרמה חינוכית ואני שחקנית בתאטרון פלייבק. בנוסף - אני מאוד אוהבת את תחום ההיסטוריה, כך שיש לי גם תואר ראשון בהיסטוריה ואני בוגרת קורס הדרכת משלחות נוער לפולין ביד ושם. 

 

עוד על "שלו" - שירותי שיקום מתקדמים במה חדש? :

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים