שתף קטע נבחר

חאמס רודריגס הוצג בריאל: "חלום שהתגשם"

הרכש הנוצץ של הבלאנקוס חתם על החוזה, קיבל את החולצה מספר 10 ואמר: "שמח להיות כאן ומקווה שאזכה בהרבה תארים". כוחות האבטחה תפסו אוהד שפרץ למגרש, אך הקשר התערב ומנע מהם לעצור אותו. ריאל שילמה עליו למונאקו 80 מיליון יורו. המטרה הבאה: קיילור נאבאס. די מריה צפוי לעזוב

פרק חדש בקריירה. אין הרבה שחקנים ששילמו עליהם 80 מיליון יורו בגיל 23 בלבד, אבל חאמס רודריגס הוא אחד מאלה שכן. כוכב נבחרת קולומביה הוצג הערב (ג') כשחקן ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו אחרי שהשלים את מעברו ממונאקו במהלך היום.

 

עוד ב-ynet ספורט

 

מלך שערי המונדיאל בברזיל עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות בשעות הצהריים, חתם על חוזה לשש שנים וקיבל את החולצה מספר 10. הוא הפך לרכש השני של ריאל במהלך הקיץ אחרי שטוני קרוס כבר הצטרף מבאיירן מינכן. 

 

רודריגס במדריד אחרי הבדיקות הרפואיות (צילום: EPA) (צילום: EPA)
רודריגס במדריד אחרי הבדיקות הרפואיות(צילום: EPA)

 

רודריגס הנרגש אמר: "אני שמח להיות כאן, זה חלום שהתגשם. אני מקווה שאהנה כאן ואזכה בהרבה תארים". אחרי שהוצג לצד הנשיא פלורנטינו פרס, הוא ירד לדשא ולבש את מדי ריאל. האוהדים התלהבו במיוחד מהרכש החדש ואחד מהם - עם חולצה של נבחרת קולומביה - פרץ למגרש. כוחות האבטחה התנפלו עליו ותפסו אותו, אבל רודריגס שיחרר אותו מהם, נתן לו כדור ושלח אותו בחזרה ליציע. אוהד נוסף התלהב מכל הסיפור וניסה לשחזר את זה, הצליח פחות, אבל גם הוא סיים את הפריצה למגרש עם כדור ביד.

 

רודריגס בן ה-23 מגיע לריאל אחרי מונדיאל נהדר עם 6 שערים ו-2 בישולים במדי נבחרת קולומביה, ואחרי עונה אחת במדי מונאקו. הצרפתים רכשו אותו מפורטו בקיץ הקודם תמורת 45 מיליון יורו והוא סיים את העונה החולפת עם 10 שערים ו-14 בישולים בכל המסגרות.

 

חאמס רודריגס והחולצה החדשה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
חאמס רודריגס והחולצה החדשה(צילום: AFP)

חאמס רודריגס בסנטיאגו ברנבאו (צילום: AFP) (צילום: AFP)
חאמס רודריגס בסנטיאגו ברנבאו(צילום: AFP)

 

אחרי השלמת עסקת הענק עם מונאקו, בריאל יתפנו לעסוק בסוגיית השוערים. קיילור נאבאס, עוד שחקן שכיכב במונדיאל, מועמד להגיע לריאל מלבאנטה. בשל כך, איקר קסיאס או דייגו לופס יעזבו את הברנבאו.

 

בעקבות צירופו של רודריגס, אנחל די מריה צפוי לעזוב את ריאל במהלך הקיץ כשהמועמדות לרכוש אותו הן פריז סן-ז'רמן ומנצ'סטר יונייטד. גם עתידו של איסקו לא ברור וליברפול כבר הביעה בו עניין.

 

עוד ב- ynet ספורט:

הכירו את השחקן בן ה-15 הכי גבוה בעולם

החגיגות שעלו לקבוצה הסלובקית ביוקר. צפו

הסיכום המצחיק ביותר לגמר המונדיאל. צפו


פורסם לראשונה 22/07/2014 15:11

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים